Varulv Varulvsblixt⚡️2

Jag sammanställer i mitt huvud och pekar på det som är misstänkt, räcker det eller vill vi ha allt lyft fram i första rummet?
Nä, jag vet inte. I senare rundor är det väl bra med faktiska sammanställningar, men det är inte så brådskande antar jag.

Hägers text är supposedly 11 ord, vilket är många fler än vad tidigare outnignar haft.
Basses text är inte framlagd, men låter som avvikande gentemot fortune cookie-konceptet.

Så där är jag helt okej med om dreven ligger nu.

Kan alla ge sina nummer på ett exakt klockslag. Ulvarna kommer ha dubletter.

Tänkte först att det är enkelt att bara vara en minut sen men det ser ju ut att vara låga nummer som kan stämma med antal spelare. Då kan vi skjuta dubbletter och de som är sena AKA har spanat in vad andra outat. Vi kan ju prova!

Hägers text är supposedly 11 ord, vilket är många fler än vad tidigare outnignar haft.
Basses text är inte framlagd, men låter som avvikande gentemot fortune cookie-konceptet.

Så där är jag helt okej med om dreven ligger nu.

Vilka var tidigare outningar om textens längd?

Det är väldigt enkelt för en ulv att lågflyga i det här spelet dessutom, för stressen gör att en inte direkt hinner reagera på att någon saknas förrän det är för sent. Så om någon vill outa något mer från pm nu tycker jag att det borde vara Fjodde som väljer något ingen tidigare har sagt något om.

Jag litar på dig Basse, för nu. Vi har ändå haft trevliga stunder tillsammans och du brukar ju vara vänlig. Hoppas inte jag faller för min egen vilja att du är en snäll ulvjägare istället för elak ulv!

Röst: @Hägerstrand

Back