Dags att spilla bönorna! Jultomteskägget gör att jag kan väkta en spelare med biljett från nattmordet.
Lag Halo/Sidd känns oerhört lockande att ge sig på, men Larsson står ju bokstavligen där med kniven i näven... Var är Larsson förresten?
Röst: LJSLarsson
Galet svårt det här och när kloka Empiricus säger att Hellzon kanske är spöktåg (jag trodde/hoppades på Tant Ragnar eller Lukas) väljer jag nog ändå Larsson.
Nice försök Larsson men frånvaron idag har inte hjälpt.
Säg vad du har för förmåga mm istället...
Det konstiga med den här rundan är att det finns för många starka åsikter för att spara både LJS och Halo. Det pekar stenhårt mot DTF eller nåt.
Agreed. Det här med nattmord i samma vagn ställer ju till det för ulvarna också. Vilket alltså talar emot att Larsson ska hängas. Det är helt enkelt så dumt att kniva någon när man blir ensam kvar i hytten.
Alltså att LJS tog Lukas av daga har jag inte accepterat. Måste handla om turordning, men hur visste LJS att Lukas skulle vara i vagnen? Fattar inte det.
Alltså att LJS tog Lukas av daga har jag inte accepterat. Måste handla om turordning, men hur visste LJS att Lukas skulle vara i vagnen? Fattar inte det.