Varulv [Varulvar på ett tåg] - R4

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Galet svårt det här och när kloka Empiricus säger att Hellzon kanske är spöktåg (jag trodde/hoppades på Tant Ragnar eller Lukas) väljer jag nog ändå Larsson.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Lag Halo/Sidd känns oerhört lockande att ge sig på, men Larsson står ju bokstavligen där med kniven i näven... Var är Larsson förresten?
Jag är med. Men jag har inte fått några direkta frågor, har revealat vad jag letar efter och har tydligt förklarat varför jag inte bör röstas ut. Att skriva mer brusar bara ner.

Ta och rösta på Halo.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Galet svårt det här och när kloka Empiricus säger att Hellzon kanske är spöktåg (jag trodde/hoppades på Tant Ragnar eller Lukas) väljer jag nog ändå Larsson.
Det här är inte Sidds första spel. Och han var med i diskussionen kring Vimes handbok för bybor. Han vet att metat på Rollspel.nu är att inte ljuga.

Han drog till med sin förmåga för att rädda Halo i sista stund.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Halo+Sidd+Hellzon= ulvlaget. De är tre eftersom deras förmågor var nerfade och det kryllar av byborförmågor.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Basse - du sa att jag var desperat tidigare.

Kommer du ihåg Mäster Ulv? Då var rollerna ombytta. Jag höll masken genom hela spelet, trots att det var en av de svåraste varulvsgambitarna ever, medan du bröt ihop och bad på dina bara knän att byn skulle skona dig när du höll på att röstas ut? Minns du att det funkade?

Bybor blir desperata för att de blir tagna på sängen - varulvar har is i magen för de vet vad som kommer hända kommande runda.

Rösta på Halo, Basse.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,503
Location
Oktoberlandet
Nice försök Larsson men frånvaron idag har inte hjälpt.
Säg vad du har för förmåga mm istället...
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Nice försök Larsson men frånvaron idag har inte hjälpt.
Säg vad du har för förmåga mm istället...
Ni har ju inte bett om något, och jag har tydligt styltat upp mina åsikter om allt och alla.

Och jag har redan revealat förmåga! Jag har samma som Emp, att jag kan se vilka som har biljetter!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Det konstiga med den här rundan är att det finns för många starka åsikter för att spara både LJS och Halo. Det pekar stenhårt mot DTF eller nåt.
 

Stövelkatten

Mästerkatt
Joined
13 May 2005
Messages
801
Location
STHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLM!!!!!
Det konstiga med den här rundan är att det finns för många starka åsikter för att spara både LJS och Halo. Det pekar stenhårt mot DTF eller nåt.
Agreed. Det här med nattmord i samma vagn ställer ju till det för ulvarna också. Vilket alltså talar emot att Larsson ska hängas. Det är helt enkelt så dumt att kniva någon när man blir ensam kvar i hytten.
 

Stövelkatten

Mästerkatt
Joined
13 May 2005
Messages
801
Location
STHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLM!!!!!
Agreed. Det här med nattmord i samma vagn ställer ju till det för ulvarna också. Vilket alltså talar emot att Larsson ska hängas. Det är helt enkelt så dumt att kniva någon när man blir ensam kvar i hytten.
Men jag orkar fan inte vela haha. Om jag inte får något jävligt smaskigt närmaste fem minutrarna ligger min röst kvar på Larsson
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,503
Location
Oktoberlandet
Trodde biljetterna inte var nåt att ha men nu kröp ju iallafall Halo fram med att han kan byta plats på biljettinnehavare.
Har det nåt med fraktion att göra?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Alltså att LJS tog Lukas av daga har jag inte accepterat. Måste handla om turordning, men hur visste LJS att Lukas skulle vara i vagnen? Fattar inte det.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Alltså att LJS tog Lukas av daga har jag inte accepterat. Måste handla om turordning, men hur visste LJS att Lukas skulle vara i vagnen? Fattar inte det.
Occam ringde och vill ha tillbaka sin rakkiv. LARSSON VISSTE INTE ATT LUKAS SKULLE VARA I VAGNEN!
 
Top