Varulv [Varulvar på ett tåg] - R2

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Om någon har ett uppdaterat dokument med vad som finns i vilken vagn mm vore det toppen att läsa.

Tycker att Stövelns förmåga är skum, men också skumt att han går ut med det.

Men tror nog att han är grön trots allt: begränsningen är ju hanterbar om någon ger sin vagnflyttarförmåga tillkänna.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
Jag vet inte vad jag ska tro.
Jag hade nog helst hängd hellzon om jag fick välja fritt men av de tre som är kandidater tror jag inte alls på stövelkatten så jag röstar hellre ut Xyas eller halo

Nu lägger jag rösten på xyas men kommer flytta den till halo om han har fler röster i slutet av rundan.

Röst:Xyas
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
24 minuter kvar. Jag har inte hittat nåt urskumt på Halo mer än att det känns som om Halo varit ute efter mig med sin förflyttning. Och jag tror nog på Lukas över Hellzon, och deras utsagor går emot varandra så en av dem ljuger. Min misstanke är på Hellzon ändå.

Röst: Hellzon

Jag tycker Katten bör bevisa sin förmåga genom att gå till vagn 10 där Sidd sagt att det finns nyårsraketer. Så ser vi om det går eller vad katten säger nästa runda.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Stövelkatten (3): Halo9000, Spökvagnen, Xyas
Halo9000 (2): Basenanju, Hellzon
Xyas (3): LJSLarsson, Sidd, Lukas
Hellzon (1): Empiricus

Inte röstat: Stövelkatten
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Stövelkatten (3): Halo9000, Spökvagnen, Xyas
Halo9000 (3): Basenanju, Hellzon, Empiricus
Xyas (3): LJSLarsson, Sidd, Lukas

Inte röstat: Stövelkatten
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag tror fortfarande på att vi bör rota i Hellzon/Lukas, en av dem ljuger garanterat
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
Röst: hellzon

Alltså Jag måste nästan , jag vill få svar på vad som hände mellan runderna
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Inntressant för vem? Kanske två ulvar som kan sitta och poppa popcorn medans vi byisar fektar om vem som ska ut?
Intressant för alla som gillar sista minuten rösthoppning. Eller för nerviga ulvar som inte vågar reagera på grund av risk för att outa sig själv. Känner du dig träffad?
 

Halo9000

Swordsman
Joined
9 Jun 2020
Messages
575
Intressant för alla som gillar sista minuten rösthoppning. Eller för nerviga ulvar som inte vågar reagera på grund av risk för att outa sig själv. Känner du dig träffad?
Vem gillar sista minuten omröstningar öht?
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
Vem gillar sista minuten omröstningar öht?
Sant, inte optimalt. Vi har knappt kunnat göra nåt av R1-kaoset förutom skälla lite på Stöveln. (Ja och nu rösta ut honom eftersom Empi och Lukas vill se mitt blod.)
 
Top