Varulv [Varulvar på ett flygplan] - R2

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Jag är lite missnöjd med att vi aldrig fick till ett motdrev mot Basse i R2. Men jag orkar inte dra upp något nu på slutet. Jag ska försöka skriva en misstankelista innan rundans slut, i alla fall. Uppmuntrar andra att göra detsamma.
Ja jädrar vad Ågren jag har för att jag inte har presterat mer analys på den här tvådagarsrundan, men nu är det som det är. 25 min till rundavslut!
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Jag går och nattar barnen så får vi se hur nästa runda börjar…
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,619
Location
Göteborg
Misstänkta:
Basse
: Ja, jag har väl redan sagt alls. Jag ville pressa honom i R2 efter vad som hände, och jag tycker inte att han har svarat bra på pressen, utan viftat vilt omkring sig och kommit med väldigt grunda anklagelser. Tyvärr är det alltid svårt att läsa Basse och jag tycker alltid att han känns ulvig, även när han inte är det.
Fjodor: Har seglat upp lite. Jag vill ta en ordentlig genomläsning av alla hans poster, men har inte haft tid och ork.
Stövelkatten: Väldigt anonym. Högeligen misstänkt.

Grönlistan:
Impetigo
: Har kommit ut med lite mer tankar nu i R2, och kritiken mot min mittgångsplan och förslaget om att alla grönar sig med slöjdning är grönande. Om det visar sig att ulvarna också slöjdar på 4 (och de andra föremålen var till för en DTF) så kommer han att bli starkt misstänkt för detta.
Xyas: Jag är skiträdd för att Xyas ska vara en iskall ulv som vi såg i Häxmästarnas rådslag. Känns sjukt svårt att skydda sig mot. Men jag kan bara läsa honom som grön än så länge.
Empi: Grönas lite av pilot-outandet. I alla fall så länge inte någon annan kommer ut som pilot. Kan vara så att vi har två, men vi har ju åtminstone en.

Övriga:
Hellzon
: Ja, vad ska man säga. Fortfarande misstänkt på grund av omständigheterna kring Sidds död. Men har inte i övrigt rödat sig.
Martin3: Inte längre på min rödlista. Tycker att han har spelat vettigt i R2. Dock heller inte supergrön.
 

Stövelkatten

Mästerkatt
Joined
13 May 2005
Messages
801
Location
STHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLM!!!!!
Genesis måste gå till första klass A för att kunna slöjda
Empi och Basse måste gå till kabinpersonalens däck (eller stå still)

Martin3 går till affärsklass A
Fjodor går till bakre WC

Impetigo måste gå till mittgång eller kabinpersonalens däck. I inget av dessa fall kommer han att vara ensam.

@Xyas, @Hellzon och @Stövelkatten, vill ni informera om era förflyttningar för att undvika onödiga krockar? Mitt förslag är att Hellzon går till affärsklass B (kan slöjda 3+1) och Stövlis och Xyas står stilla (kan slöjda 2+2).
jag går till kabinen
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Nu blev jag osäker, stanna solo och isolerad eller knå in mig med stöveln? Det senare blockar iofs stövelns röst näst runda ifall hen är ulv.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Snabbis på mobil innan rundan slutar:

Basse känns ändå OK att hänga, har har gett mer och mer ulvvibbar allt eftersom rundan gått. Nu postar han hemlagade memer också. Tvådagarsrunda har inte varit till hans fördel. Röd.

Fjodor ger mig lite konstiga magkänslor. Känns som jag rider på Genesis här men jag skulle väl också vilja göra en genomläsning. Martin också, kanske för att han blir så insyltad med Fjodor. Mörkgula.

Jag blir lite nojig att Genesis styr och för oss alla rakt in i ulvgapet, men jag tror väl egentligen inte att han som ulv skulle vara så överaktiv. Grön.

Stövelkatten, Impetigo och Xyas är väl inte superaktiva även om det ökade i R2. Håller ett öga på. Gula.

Magen säger att Empi är grönish. Hjärnan undrar lite vad magen baserar det på.

Blir inga snygga färger, fetstil är räligt nog på mobil.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,619
Location
Göteborg
jag är flygvärdinna nämligen
Oj, nu kommer det fram! Det är ju bra då. Fast eftersom inget hände när piloten Empi gick in i cockpit så händer väl inget när du går till mittgången. Men det är klart, händer något så är det ju klart rödande för Empi.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,823
Okej, skall jag stanna i cockpit eller gå till kabinpeesonaldäck? Lutar åt det senare.
Iom att du är pilot så bör du stanna i vockpit tänker jag. Jag gissara tt planet kommer börja sjunka anbars.

bra att du går som du skrev Martin3 så går jag till mittfången
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Skriver från mobilen till fots, men skum till grön ifrån huvudet:
Basse
Hellzon
Fjodor
Stöveln
Xyas
Martin3
Genesis
Impetigo
Empi
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,619
Location
Göteborg
Nu blev jag osäker, stanna solo och isolerad eller knå in mig med stöveln? Det senare blockar iofs stövelns röst näst runda ifall hen är ulv.
Jo, men om stövlis är ulv så kommer vi ändå inte att veta det i nästa runda. Bättre att stanna, tycker jag.
 
Top