Varulv [VaruIvspeI] - R3

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Det här är för komplicerat för mig, nu blir det sova av och så får jag försöka väcka mina två hjärnceller i morgon för nya tag!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,501
Location
Oktoberlandet
@Empiricus jag känner mig lidande nu inför Väktandet.

Tänk på läkarens heder och läkarplikt!

Läkarens plikt är att upprätthålla och befrämja hälsa, att förebygga och sköta sina patienters sjukdomar och att lindra patienternas lidanden. Läkaren ska i all sin verksamhet hysa respekt för det mänskliga och för livet.

Eller?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Sidd, kan du åtminstone ge varför du ser mig som ulv, jag förstår inte. Jag är väktare, har legat lågt med det, och nu går du blint på Empiricus linje?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,823
Jävla hopplöshet att förlora pga sniper...
Det ligger faktiskt en del jobb bakom. Kolla i r2 hur vi planterade tanken att byn var körd om vi röstade ut en bybo och det sen blev nattmord. Att få första röst i r3 blev liksom inte nåt som diskuterades trots att det var uppenbart avgörande.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Det ligger faktiskt en del jobb bakom. Kolla i r2 hur vi planterade tanken att byn var körd om vi röstade ut en bybo och det sen blev nattmord. Att få första röst i r3 blev liksom inte nåt som diskuterades trots att det var uppenbart avgörande.
Hrm. Jag trodde att det skulle vara kört om Basse var grön ja. Idiot xD
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,501
Location
Oktoberlandet
Sidd, kan du åtminstone ge varför du ser mig som ulv, jag förstår inte. Jag är väktare, har legat lågt med det, och nu går du blint på Empiricus linje?
Lite kort blandat:
  • Generellt lågflygande hjälper inte mig. Jag tycker bybor behöver försöka mer vilket Basse och Empi gjort detta spel än ni två.
  • När Empi försvarade sig mot mina påhugg tyckte jag hans svar i poster höll.
  • Dina svar gjorde mest att det inte riktigt gick att ta med dig i spel, du skrev också bla att du skulle återkomma inom kort på en fråga av mig men gjorde ej det, vidare ej varit med heller i R2 tillräckligt och försökt gräva såsom Empi gjort. Jag har liksom inte fått nåt samarbete och draghjälp i mina förvirrade försök att hitta buset från ditt eller Impetigos håll.
  • Du verkar distansera dig från Impetigo genom hela spelet.
  • Empi redogjorde i R2 för hur ni andra agerat: Yem grönas i stort och jag velar om er 3 andra och tycker att det bör vara Rasmus&Impetigo men landar felaktigt i Impetigo&Basse för att det här med att rösta ut en som inte deltar håller.
  • De gånger du deltagit har du jagat (listor) och röstat ut bybor.
Med det sagt så förstår jag agerandet för det gäller ju för ulvarna att inte dra för mycket uppmärksamhet på sig vilket är svårt avvägande.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,501
Location
Oktoberlandet
Sidd, kan du åtminstone ge varför du ser mig som ulv, jag förstår inte. Jag är väktare, har legat lågt med det, och nu går du blint på Empiricus linje?
Är det du som är verkligen är Väktaren så är det ju en tokmiss från dig att gå ut med det först nu.
Jag var tydlig med att jag ville ha det uppklarat i slutet av R2.
Eftersom det inte kom nåt motclaim mot Empi då som höll så ligger förtroendet hos denne.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Är det du som är verkligen är Väktaren så är det ju en tokmiss från dig att gå ut med det först nu.
Jag var tydlig med att jag ville ha det uppklarat i slutet av R2.
Eftersom det inte kom nåt motclaim mot Empi då som höll så ligger förtroendet hos denne.
Var har empi claimat!?

Om du är Väktaren Rasmus så ligger du väldigt lågt.
Du röstar Basse så där tar du ställning.
Vem tror du är kompanjonen?
Du bad ju mig att ligga lågt!!!!!
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
@Empiricus jag känner mig lidande nu inför Väktandet.

Tänk på läkarens heder och läkarplikt!

Läkarens plikt är att upprätthålla och befrämja hälsa, att förebygga och sköta sina patienters sjukdomar och att lindra patienternas lidanden. Läkaren ska i all sin verksamhet hysa respekt för det mänskliga och för livet.

Eller?
Tror inte forumet räknas som en legitim vårdgivare :)

Var har empi claimat!?
Här

I övrigt, Jag och Sidd har bägge claimat powerroller och står oemotsagda genom spelet.
Ni bägge har ju blivit den enda ulvteamsmöjligheten nu när Basse och Yem är gröna.
Ni mördade Yem, så ni har inget nattmord denna runda, vilket gör att RsmusL åker i dag och visar sig vara ulv, Impetigo ryker nästa runda.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Tror inte forumet räknas som en legitim vårdgivare :)


Här

I övrigt, Jag och Sidd har bägge claimat powerroller och står oemotsagda genom spelet.
Ni bägge har ju blivit den enda ulvteamsmöjligheten nu när Basse och Yem är gröna.
Ni mördade Yem, så ni har inget nattmord denna runda, vilket gör att RsmusL åker i dag och visar sig vara ulv, Impetigo ryker nästa runda.
Det där har jag missat, det är en smulning och inte en claim, du har inte stått oemotsagd genom spelet, det var ju inte funnits något att säga emot!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,501
Location
Oktoberlandet
Tror inte forumet räknas som en legitim vårdgivare :)


Här

I övrigt, Jag och Sidd har bägge claimat powerroller och står oemotsagda genom spelet.
Ni bägge har ju blivit den enda ulvteamsmöjligheten nu när Basse och Yem är gröna.
Ni mördade Yem, så ni har inget nattmord denna runda, vilket gör att RsmusL åker i dag och visar sig vara ulv, Impetigo ryker nästa runda.
Kanske inte ”legitim” rådgivare men på det här forumet håller vi på med själavård mest hela tiden.
Läkarkoden gäller alltid!

Jag Siade @Empiricus : han vart Varulv😱

Klar skillnad i deltagande nu på Rasmus&Impetigo: välkomna.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Kanske inte ”legitim” rådgivare men på det här forumet håller vi på med själavård mest hela tiden.
Läkarkoden gäller alltid!

Jag Siade @Empiricus : han vart Varulv😱

Klar skillnad i deltagande nu på Rasmus&Impetigo: välkomna.
Jag var med förra rundan, mitt case mot Basse var solitt. Snälla, kliv ut ur tunnelseendet bara en sekund.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,501
Location
Oktoberlandet
J
Det där har jag missat, det är en smulning och inte en claim, du har inte stått oemotsagd genom spelet, det var ju inte funnits något att säga emot!
Ja det var i så fall en ”liten” miss på en post.
Även att konsensus hos alla i R2 igår kväll var att han var Siare.
Det kan du i alla fall inte missat också.

Ponera att du har rätt:
Hade ju vart bra om du vore den riktiga Väktaren om du hjälpt till lite mer för att sätta stopp för den falskas planer att tex rösta ut Basse.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,823
Klar skillnad i deltagande nu på Rasmus&Impetigo: välkomna.
Alltså spelet är bokstavligen slut, vi har första rösten denna rundan så det spelar ingen roll hur ni flyttar era röster. Jag förstår inte riktigt varför du och Rasmus håller på och skriver fortfarande, även om ni lägger båda era röster på mig eller Empi så vinner vi på oavgjort.✌

Ser fram emot nytt spel i augusti! Trevlig sommar!😎
 
Top