Varulv [VaruIvspeI] - R3

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Då är det alltså RasmusL och Impetigo som är ulvarna. Cool cool cool
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Enmpiricus är alltså varulven. Visste att det var bybo på väg ut och kampade trådstarten, snyggt! Men jag är väktare, såatteh
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Ah nä, då är det RasmusL och Impetigo, annars hade inte RasmusL fejkclaimat nu :)
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Fan du hade mig verkligen i R1 och R2 men ditt tråd-campande är för genomskinligt, du visste något som vi andra inte visste. Du är ulv.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Jag ser ingen anledning att hålla på det mer iom siaren är ute och det egentligen är forcerat nu på slutet. Tar vi dem, Empi och Impeti nu i tur och ordning så är det forcerat.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Fan du hade mig verkligen i R1 och R2 men ditt tråd-campande är för genomskinligt, du visste något som vi andra inte visste. Du är ulv.
Misstänkte att det kunde vara så att nån satt och väntade på att snajpa tråden, och se med varje F5 på sidan så poppar RasmusL upp bland de som senast refreshat sidan. Storulv anad mitt i mossan
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Misstänkte att det kunde vara så att nån satt och väntade på att snajpa tråden, och se med varje F5 på sidan så poppar RasmusL upp bland de som senast refreshat sidan. Storulv anad mitt i mossan
Det var ju du som snajpade xD Och nej, jag har absolut hängt runt på forat för att se trådstart men inte med sådan frenesi. Coolt play, jag ger dig det. Empi har ju första röst så jag är död nu då inser jag.... Ggwp.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Tackar @Yem_86 för gott deltagande. Du lyckades gröna dig tillräckligt vilket är 👍

Hoppas du vill köra vidare för det är kul ju fler vi är i spel.

Så jäkla uselt fegt av mig att 2 gånger i rad rösta ut bybo när jag egentligen inte tycker att jag landat rätt.

Tackar @Basenanji för frejdigt deltagande, det var hoppigt men det här var ju ännu ett briljant svårt upplägg av @Vimes och inte lätt att köra vaniljbybo här.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Ja, tack Yem och Basenanji!
Så jäkla uselt fegt av mig att 2 gånger i rad rösta ut bybo när jag egentligen inte tycker att jag landat rätt.
Det är verkligen svårt att läsa folk i spel ibland, jag tyckte ju jag HADE landat rätt med både Martin3 och Basse, men nej då. Process of elimination I guess..
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Done deal! All makt åt ulvarna! 🥳

Väl kämpat, Sidd och Rasmus. Och alla andra förstås.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Jag ser ingen anledning att hålla på det mer iom siaren är ute och det egentligen är forcerat nu på slutet. Tar vi dem, Empi och Impeti nu i tur och ordning så är det forcerat.
Är inte Impetigo Siaren då?
 
Top