Varulv [VaruIvspeI] - R1

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Utifall jag blir nattmördad:

Jag tror inte Martin är varulv.

Så här tänker jag då (utifrån att jag vet att jag själv är grön by):

Alt A: Martin är ensamulv = vi vinner spelet

Alt B-E: 2 ulvar som ligger i samma drev (för de röstar inte ut en av sina egna)

Alt F: 3 ulvar som landat i att rösta ut en de egentligen hoppas är bybo.

Är det alt A så vinner vi så det är inte så mkt att orda om då. Hatten av till er och som oftast är jag fel ute (Välj klädesplagg jag ska äta upp)

Alt F är ju ett lite roligt senario då de tre varulvarna ovetande om varandra gärna skulle leta lite efter kompisar i tråden men egentligen inte behöver bry sig om sina kompanjoner då de ändå tillslut vinner självständigt bara de lyckas rösta ut snälla bybor. 😇Kanske därför ni tvekar på att rösta på mig för ni tycker jag är scum?

Jag landar då i att det är nog 2 ulvar i spel (störst chans): så om vi utesluter Rasmus (pga för lite att gå på) så är jag tillbaks hos den jag tyckte drog igång drevet mot Martin.

Stämmer det att Empi drog igång drevet (hoppade runt sen ett tag men landade tillbaka)?

Dödar de mig i natt så kommer anklagelser riktas mot Empi vilket kanske är precis vad varulvarna vill (om nu inte Empi själv är ulv förstås)

Jag har väntat med detta då jag inte ville dra uppmärksamhet mot mig själv för mycket.

Jag är övertygad om att ulvarna velat tysta mig med ett nattmord nu i R1 om jag lyft detta tidigare.



Fridens och KING FOR A DAY
 
Top