Octagonal
Swashbuckler
Felskrivning, ”DÖDSPAKTSKNIVEN” ska det varaSå skär de upp Stradhlestats mage med blodspaktskniven, men titta där, i Stradhs mage låg också ALLT @Anthrox BLOD!!!!!
Felskrivning, ”DÖDSPAKTSKNIVEN” ska det varaSå skär de upp Stradhlestats mage med blodspaktskniven, men titta där, i Stradhs mage låg också ALLT @Anthrox BLOD!!!!!
Bästa fluffet @Hägerstrand!Var det nån som frågade efter en syrra som kan se in i framtiden?" säger Stradhlestat
"Ja, berätta för oss hur framtiden ser ut" säger alla
"Vi kommer äta jättemycket baguette och pasta" säger Stradhlestat
"Hmmmm...." säger alla
"Och sluta raka oss under armarna" säger Stradhlestat
"Hmmmmm....." säger alla
"Och ha offentlig sjukvård" säger Stradhlestat
"STOPP DÄR" säger alla, du är inte alls Edwards syrra som kan se in i framtiden, du är VÄLDIGT EUROPEISK!"
Så dödar de Stradhlestat, och han var minsann väldigt europeisk.
Väktardans! Det du har emot dig nu också är att Sidd var först på bollen med väktande av Basse.JahappJag väktade Basse, singlade bokstavligen slant så att jag inte skulle bli förutsägbar. Men ändå frestad att inte väkta Anthrox, fick vi ett siande till hade det varit klart. Nu blir det lite mer stret men vi ligger bra till.
Basse är ju snorgrön nu så det måste vara Sidd då. Ska vi dansa väktardans nu eller försöka röka fram tredje ulven?
Det här stressar mig väldigt mycket. För jag har varken Brynolfs kapacitet att gräva, analysera eller ljuga. Så jag är körd...
väktardans
Hur var det nu gick mord före förmåga?Basse väktar Sysp
Sysp väktar Sidd
Sidd väktar Basse
Om Basse mördas är Sidd ulv.
Om Sidd mördas är Sysp ulv
Om Sysp mördas är något galet
Om alla överlever är troligen Sidd grön
Typ?
Jag tror ingen orkar gräva igenom allt mitt dravel det här partiet. Din egen brist på dravel är dock talande i sig. Visst kan Octa och Impe vara ulvar, men du står nog först på listan, bortsett från väktarspektaklet.Det här stressar mig väldigt mycket. För jag har varken Brynolfs kapacitet att gräva, analysera eller ljuga. Så jag är körd...
Nån som vill vara min riddare och gräva med mitt goda för ögonen. I ett rättssamhälle har allt rätt till en bra försvarsadvokat.
Sen finten att flytta fokus från dig själv @Octagonal till mig och Brynolf. Den tror jag ingen går på, va?
Väkt måste ju gå före mord. Block måste gå före väkt. Rimligtvis.Hur var det nu gick mord före förmåga?
Det här stressar mig väldigt mycket. För jag har varken Brynolfs kapacitet att gräva, analysera eller ljuga. Så jag är körd...
Nån som vill vara min riddare och gräva med mitt goda för ögonen. I ett rättssamhälle har allt rätt till en bra försvarsadvokat.
Sen finten att flytta fokus från dig själv @Octagonal till mig och Brynolf. Den tror jag ingen går på, va?
Sidd/Sysp (den av dem som är den äkta väktaren) måste ha väktat Basse istället för Antrox. I hopp om att Antrox skulle kunna utföra ett ordentligt siande.Jag gick på det här som AntRock skrev:
Men varför dödde AntRock?![]()
Som jag ser det så är det nu 1 byboSidd i utbyte mot 1 ulvSysp.Basse väktar Sysp
Sysp väktar Sidd
Sidd väktar Basse
Typ?
Basse väktar Sysp
Sysp väktar Sidd
Sidd väktar Basse
Typ?
Jag kan inte komma på något rödande med Brynolf. Önskar jag kunde men vad ska jag göra! Får väl sova på saken och hoppas att lösningen kommer till mig i en dröm.“Do you want to take a leap of faith? Or become an old woman, filled with regret, waiting to die alone?”
Grönt av dig att skriva detta. En ulv hade försökt hitta på något ulvigt hos Brynolf i din sits. Så då måste Brynolf vara ulv!Jag kan inte komma på något rödande med Brynolf. Önskar jag kunde men vad ska jag göra! Får väl sova på saken och hoppas att lösningen kommer till mig i en dröm.
Jag kommer inte dö ensam för jag har läktaren som väntar på mig med vimplar och pompoms! De har olika färger på tröjorna som bildar bokstäverna BM. De har blinkande neonarmband och de har sparat ett till mig.