Ok bra! Men då måste jag ha helt fel som gissar på Brynolf, Anthrox och Sysp?Jag har sysp som rödast av väktarna.
Om jag ska gissa på de tre ulvarna säger jag Sysp, Stradh och Impetigo![]()
Jag hade inte läst ikapp tråden, Stradh är siare så jag tar tillbaks alltOk bra! Men då måste jag ha helt fel som gissar på Brynolf, Anthrox och Sysp?
Hur menar du att Stradh är röd?
Du kan väl inte fortfarande gissa på oss tre?Men då måste jag ha helt fel som gissar på Brynolf, Anthrox och Sysp
Trasig länk
Oj vad förutsägbart. Nej jag är inte ett dugg rädd för siaren. Jag ser matematiken med två väktande mot ett nattmord som egtt plusm för byn. Även om de äkta väktarna stänger av siarens funktion när de väktar denne. Om väktarna flyttar runt sitt vaktande, så kommer byn gå plus på vaktande överlag snarare än förlora på de gånger siaren inte kan sia...och inte nattmördas. Vaktar de samma hela tiden och det är siaren, då har vi problem.- Väktarna måste flytta runt så voffarna inte vet var ni väktar. Och du lägger alltså ner ditt väktande? For real?
Nej vänta nu, siaren ska inte ut förrän vid rundans slut.Om vi har en till siare är det dennes ansvar att gå ut och säga det.
Jag är inte siare.
Nej, jag hade tydligen fel. Jag som var så nära att knäcka hela spelet!Du kan väl inte fortfarande gissa på oss tre?
Basse tärningen är kastad. Har vi en till siare är det dennes ansvar att lösa detta. Tills vidare är Stradh grönast i spel.
Vad är det för plan du har nu? Jag har outat att jag inte är siare nu också. Det kan inte vara fler än ett par spelare som inte har uttalat sig nu.Nej vänta nu, siaren ska inte ut förrän vid rundans slut.
Förutsatt att vi tänker låta Impe leva en runda till förstås, men det tycker jag låter smart. Så kan vi ev få till ett siande till.
Ok, tack. Jag vet inte, varför skulle inte en siare skriva sådär?
Vad är det för plan du har nu? Jag har outat att jag inte är siare nu också. Det kan inte vara fler än ett par spelare som inte har uttalat sig nu.
Jaja, nog bättre att outa tidigt då. Jag är ok med tankespyan. (Äckligt ord?)Om en ÄKTA SIARE finns därute någonstans så se till att visa dig, så räddar du Impe. Om du väntar till slutet av rundan, hängs impe och vi kommer inte lita på dig.