Varulv Vargbruari 4 Knäckande gryning: Runda 2

Hägerstrand

För sexig för att vara bybo
Kanindimman ligger tjock över fältet där familjen Cullen ska slåss med Volturierna.
Från tre håll hör Edward hur hans bitiga brorsor ropar att de har hans rygg. Men vänta, tre håll? Han hade väl bara två bitiga brorsor?
Men det är egentligen skitsamma, för nu har han tagit fram den coola ritualutsmyckade blodspaktkniven, och hotar @fjodorsenuba att han ska sticka den i magen på honom.
"Det tycker jag också att du ska göra" säger Fjodorsenuba
"Försöker du majndfucka mig nu eller?" säger Edward "Jag svär att jag kommer sticka den i magen på dig"
"Gör det" säger fjodorsenuba
"Jag kommer göra det" säger Edward
"Men fuck you gör det bara" säger fjodorsenuba
"Okej nu gör jag det" säger Edward
"Nej vänta" säger fjodorsenuba medans Edwards blodspaktkniv glider in i hans mage.

"Hjälp mig, Edwards bitiga brorsor" ropar en röst i kanindimman. "Volturisarna är här och de försöker käka upp mig"
Det är @Vimes röst, men när Edwards bitiga brorsor hinner fram är det enda som finns kvar ett livlöst huvud som ligger på marken.

@fjodorsenuba blev utröstad, han var bybo
@Vimes blev nattmördad, han var också bybo

De får såklart säga hejdå med en favoritlåt från 2011 (dra åt helvete vad tätt de hära filmerna släpptes)

Deltagare:
@Vimes BYBO
@Anthrox
@Sidd
@Brynolf
@StradhLestat
@Octagonal
@fjodorsenuba BYBO
@Basenanji
@Impetigo
@Sysp
@Big Mama

Rundan slutar imorgon tisdag klockan 20.00

Ok, så ulvarna satsar på att hitta siaren istället. Det kan de ju roa sig med en stund.

Tack för spel @Vimes och @fjodorsenuba

Ingen surprise att de gick för siaren. Dock väldigt modigt av ulvarna att nattmörda Vimes. En stark spelare som nog flertalet skulle försöka väkta då det är ett klassiskt drag för ulvarna i R1.

First things first:
Väktarna!
@Basenanji @Sysp @Sidd

Vilka väktade ni och varför?

Tack för spel Vimes och Fjodde! Ge oss insiktsfulla tankar från läktaren nu 🥰
Jag Väktade ingen!
Varför skulle jag riskera att blockera Siaren!

Kom på nu att jag kanske borde gett mig på att Väkta en av Sysp/Basse och på så sätt kanske rädda denne eller sätta stopp för dennes Väktande som jag inte heller vill ska ske ju.
Fasiken. Det är lättare att se sånt här efteråt.

Tackar för spel @fjodorsenuba

Då kan jag släppa Basses lilla passus till dig där han verkade backa upp dig.
Vidare intressant att du inte röstade ut mig men i stället skickade röster vilt åt andra håll.
Såg det å tvekade på om jag skulle ta upp det i slutet men jag var ju för rädd att ryka själv så jag vågade inte då.

Ge oss ett rött namn från läktaren.

Röst: @StradhLestat
Jag undrar jag om det inte är en massa spel för galleriet som kommer härifrån. Ska göra en grundlig genomläsning i det ämnet.

Back