Varulv Vargbruari 4 Knäckande gryning: Runda 2

Ni är så gulliga! Som små barn!

Siare och väktare lyckas 1/1000 med sieri och väkteri. Det är ingen idé att försöka spela Zorro här. I den grå vardagen får vi la jobba på och roa oss med utröstningar.
Jag gissar att vår Siare som nu överlevde och förhoppningsvis inte blev blockerad har liiiiiite mer än 1/1000 dels chans att få ett bra Siande…tom upp till exakt 100% chans att få färg på en spelare!

Det vore väl bra Basse?

Har denne även lyckats syna en ulv så ser det bra ut.

Känns som att du Basse och Stratten faktiskt är med i spel MEN försöker driva igenom nåt annat. Märkligt?

Det jag nu börjar fundera på är vem den tredje ulven kan tänkas vara🤔

Sysp är nog god, jag med. @Brynolf har en idé. Sidd är skum och du vågar inte rösta på en swingpjatt som färgar tonikaackord med en sext. Herregud, jag måste sätta mig ned.

Vart är världen på väg egentligen?

(😘)
Sidds outande är lite för svagt för en ulv att göra. Om man ska ljuga om power-roll så får han ju ge det ett värdigt försök. Nu Sidd är slarvig bybo✌️

Jag är inte tvek... Jag tror på sidd.... Jag har bara inte bråttom att rösta NU. Jag vill se hur saker utvecklar sig. Det är väl först imorgon det avgörs? Vadan hetsen att rösta NU?
Well, ifall ni båda är ulvar så förstår jag ju att du vill kasta shade på Sidd för att se grönare ut själv, men inte lägga röst på honom för att det kan riskera att sätta igång ett drev. Så sånt här fegspel ger jag inte mycket för.

Well, ifall ni båda är ulvar så förstår jag ju att du vill kasta shade på Sidd för att se grönare ut själv, men inte lägga röst på honom för att det kan riskera att sätta igång ett drev. Så sånt här fegspel ger jag inte mycket för.
Wait... tror du att jag är Sidds ulvpolare?

@Vimes bybospel var ju i någon sorts toppform ändå, men gav han ifrån sig någon indikation på att han skulle vara siare? Eller blev han mer mördad för att ulvarna var rädda för honom?
Vimes spelade grymt bra med stabila analyser och ulvarna bara måste ta itu med Väktarfrågan på nåt sätt och jag läste Vimes poster som att vi stod på samma sida. Det narrativet ville ulvarna sätta stopp för.
Men förstås så jagar de Siaren så det är väl det de hoppas på. Jag såg inget mer än att en SiarVimes nog inte skulle missat att slänga in den där dribbelposten sista sekunden.
Jag tror inte Vimes var Siaren.

Det är ett intressant parti det här.

Sidd, Strad, Octa, Basse beter sig udda på olika sätt.

Impe och BM behöver visa upp sig mer.

Sysp och Anth känns gröna men fan vet.

Rimligt att en av ulvarna skrev konstigt inlägg i slutet av R1. För att gröna sig och göra det vi kom överens om.
Fast vi kom egentligen inte överens om det. Och @Impetigo var ingen stark förespråkare för detta vad jag kommer ihåg.
Impe har dessutom outat sig som icke-siare.

Jag tror det kan vara en skådespelspost. Jag gjorde så när jag var i ulvlaget tidigare i februari. Varför? Jo för att det är ett superenkel sätt att gröna sig på och vara behjälplig utan att göra något egentligen. Så att nån i ulvlaget skulle göra det tror jag inte är omöjligt.

@Big Mama så, nu har det gått en halvtimme på dejten. Är han rik? Är han snygg? Är han snäll? Du är värd 3/3 så slösa inte bort värdefull varulvsspelstid på mähän.
Jag har kollat senaste avsnittet av "Knight of the seven kingdoms" med min son.

Och så kommer man tillbaka till detta. Ingen vidare start. Hur ska vi angripa detta. Jag kan se olika pros and cons för alla tre väktarna, måste bara samla mig lite. Får vi veta om de döda har powerroller eller får vi inte veta?

Men nu kom en riktig dejt så nu blir det inte så mycket spelat ikväll. Och imorgon har jag tänkt att jobba. Hmm

Inget från siaren ännu. Antingen var Vimes siaren (jag tror inte Fjodde).
Eller så följer siaren mitt råd och outar inte förrän det finns en röd gubbe.
Länge Leve Siaren!

Ok, så vi behöver egentligen inte vara rädda för falskclaims i så fall. Om siaren är död kommer läktaren ju kunna visa att eventuella andra siare är falska.

Back