Nu är dejten (fästmön) i säng
Det blev ju halvers det här, ändå både ironiskt och tur att min blinda röst på vad som visade sig vara ”väktar”-Basse inte gjorde att han åkte, dumt att rösta ut väktarna första rundan. Nu däremot kan vi väl fundera på det igen, men bättre att få nåt av siaren kan tyckas innan vi gör planer. Siaren outar 19:59:45 med sitt första resultat och ger sitt andra resultat i R3 om hen överlever och lyckats få iväg två som inte blev blockade?
Jag väktade Sidd, var rätt säker på att han inte skulle väkta tillbaka efter hans post och hoppades på att ulvarna ville ta ut väktarna och att vi skulle få ett siande. Det gick ju sådär, nu när vi blev tre blev det väl mindre intressant.
Tänker fortfarande att det är bra att hålla vem vi väktar dolt så ulvarna inte kan skjuta prick utan att riskera att träffa en väktning, men rundan efter bör vi ju redovisa? Eller ger det något annat än hur vi tänker, blir vi mer förutsägbara då?
Om mina väktarbröder vette tusan vad jag tror. Tycker fortfarande Basses R1 var skum och särskilt den tidiga Sidd-rösten, i det läget var det ju bara Sidd som claimat och det är ju bonkers att försöka rösta ut den andra väktaren. Sidds claim kom väldigt tidigt och var rörigt men det var rätt rörigt i tråden då så jag vet inte vad jag ska tro.
Jag får läsa mer imorgon och göra en röd-grön-lista, men spontant har jag ingen brådska att ta ut mina bröder, det riskerar ju att paja våra väktanden och mot slutet borde vi kunna röka ut ulven.