Hur är det inte viktigare att försöka stoppa ett nattmord? Om väktarna flyttar runt, så lär voffarna bomma flera gånger?Du tyckte alltså att det var vettigt att riskera blockera en möjlig Siare?
Varför då?
Om du nu tror på Sysp så hade väl det varit bättre att försöka skydda denne!
Ni är så gulliga! Som små barn!Du tyckte alltså att det var vettigt att riskera blockera en möjlig Siare?
Varför då?
Jag kommer nog vara med där. Sen. Om jag inte hittar något bättre. Jag ser fortsatt kontisgheter tror jag.... Inte väkta någon? Att stoppa ulvmord borde väl vara bra? Även om det råkar vara siaren som väktas en runda, och då inte kan sia den rundan (av en slump, för vi vet inte vem siaren är), så kan inte voffarna pricka siaren av en slump heller.... Samt om det sker att det väktas en vanilj bybo, så kan voffarna misslyckas där med. Jag ser ingen fördel med att avstå väktandetOch @StradhLestat hjälp mig att fånga in en ryslig ulv-Sidd!
Hmhmm nja alltså ni ska fan väkta, grabbar. Jag har en jättebra ide som jag inte tänker berätta än, men ni måste väkta!Du tyckte alltså att det var vettigt att riskera blockera en möjlig Siare?
Varför då?
Om du nu tror på Sysp så hade väl det varit bättre att försöka skydda denne!
Är du rädd för Siaren?Hur är det inte viktigare att försöka stoppa ett nattmord? Om väktarna flyttar runt, så lär voffarna bomma flera gånger?
Ja..... Ser inte hur det skulle vara bättre att inte glöra det just nuHmhmm nja alltså ni ska fan väkta, grabbar. Jag har en jättebra ide som jag inte tänker berätta än, men ni måste väkta!
Vad tror du om att fånga en ryslig ulv-Sysp?Och @StradhLestat hjälp mig att fånga in en ryslig ulv-Sidd!
Men va? nog?? Förra rundan var du ju fullständigt gung-ho in i Sidd, men nu låter det lite mer tvek i det stora hela alltså?Jag kommer nog vara med där. Sen. Om jag inte hittar något bättre. Jag ser fortsatt kontisgheter tror jag.... Inte väkta någon? Att stoppa ulvmord borde väl vara bra? Även om det råkar vara siaren som väktas en runda, och då inte kan sia den rundan (av en slump, för vi vet inte vem siaren är), så kan inte voffarna pricka siaren av en slump heller.... Samt om det sker att det väktas en vanilj bybo, så kan voffarna misslyckas där med. Jag ser ingen fördel med att avstå väktandet
För det gick så himla bra för mig i spel 1 och 2
Oj vad förutsägbart. Nej jag är inte ett dugg rädd för siaren. Jag ser matematiken med två väktande mot ett nattmord som egtt plusm för byn. Även om de äkta väktarna stänger av siarens funktion när de väktar denne. Om väktarna flyttar runt sitt vaktande, så kommer byn gå plus på vaktande överlag snarare än förlora på de gånger siaren inte kan sia...och inte nattmördas. Vaktar de samma hela tiden och det är siaren, då har vi problem.- Väktarna måste flytta runt så voffarna inte vet var ni väktar. Och du lägger alltså ner ditt väktande? For real?
Sysp är nog god, jag med. @Brynolf har en idé. Sidd är skum och du vågar inte rösta på en swingpjatt som färgar tonikaackord med en sext. Herregud, jag måste sätta mig ned.Vad tror du om att fånga en ryslig ulv-Sysp?
Jag är inte tvek... Jag tror på sidd.... Jag har bara inte bråttom att rösta NU. Jag vill se hur saker utvecklar sig. Det är väl först imorgon det avgörs? Vadan hetsen att rösta NU?Men va? nog?? Förra rundan var du ju fullständigt gung-ho in i Sidd, men nu låter det lite mer tvek i det stora hela alltså?