Hägerstrand
För sexig för att vara bybo
Kanindimman ligger tjock över fältet där familjen Cullen ska slåss med Volturierna.
Från tre håll hör Edward hur hans bitiga brorsor ropar att de har hans rygg. Men vänta, tre håll? Han hade väl bara två bitiga brorsor?
Men det är egentligen skitsamma, för nu har han tagit fram den coola ritualutsmyckade blodspaktkniven, och hotar @fjodorsenuba att han ska sticka den i magen på honom.
"Det tycker jag också att du ska göra" säger Fjodorsenuba
"Försöker du majndfucka mig nu eller?" säger Edward "Jag svär att jag kommer sticka den i magen på dig"
"Gör det" säger fjodorsenuba
"Jag kommer göra det" säger Edward
"Men fuck you gör det bara" säger fjodorsenuba
"Okej nu gör jag det" säger Edward
"Nej vänta" säger fjodorsenuba medans Edwards blodspaktkniv glider in i hans mage.
"Hjälp mig, Edwards bitiga brorsor" ropar en röst i kanindimman. "Volturisarna är här och de försöker käka upp mig"
Det är @Vimes röst, men när Edwards bitiga brorsor hinner fram är det enda som finns kvar ett livlöst huvud som ligger på marken.
@fjodorsenuba blev utröstad, han var bybo
@Vimes blev nattmördad, han var också bybo
De får såklart säga hejdå med en favoritlåt från 2011 (dra åt helvete vad tätt de hära filmerna släpptes)
Deltagare:
@Vimes BYBO
@Anthrox
@Sidd
@Brynolf
@StradhLestat
@Octagonal
@fjodorsenuba BYBO
@Basenanji
@Impetigo
@Sysp
@Big Mama
Rundan slutar imorgon tisdag klockan 20.00
Från tre håll hör Edward hur hans bitiga brorsor ropar att de har hans rygg. Men vänta, tre håll? Han hade väl bara två bitiga brorsor?
Men det är egentligen skitsamma, för nu har han tagit fram den coola ritualutsmyckade blodspaktkniven, och hotar @fjodorsenuba att han ska sticka den i magen på honom.
"Det tycker jag också att du ska göra" säger Fjodorsenuba
"Försöker du majndfucka mig nu eller?" säger Edward "Jag svär att jag kommer sticka den i magen på dig"
"Gör det" säger fjodorsenuba
"Jag kommer göra det" säger Edward
"Men fuck you gör det bara" säger fjodorsenuba
"Okej nu gör jag det" säger Edward
"Nej vänta" säger fjodorsenuba medans Edwards blodspaktkniv glider in i hans mage.
"Hjälp mig, Edwards bitiga brorsor" ropar en röst i kanindimman. "Volturisarna är här och de försöker käka upp mig"
Det är @Vimes röst, men när Edwards bitiga brorsor hinner fram är det enda som finns kvar ett livlöst huvud som ligger på marken.
@fjodorsenuba blev utröstad, han var bybo
@Vimes blev nattmördad, han var också bybo
De får såklart säga hejdå med en favoritlåt från 2011 (dra åt helvete vad tätt de hära filmerna släpptes)
Deltagare:
@Anthrox
@Sidd
@Brynolf
@StradhLestat
@Octagonal
@Basenanji
@Impetigo
@Sysp
@Big Mama
Rundan slutar imorgon tisdag klockan 20.00