Sidd
”Bybo”
Du har ju fasiken feber å käkat bybor till frukost så det är ju inte så konstigt att du har magontJag vägar nog inte lita på dig så hårt...jag får följa min magkänsla här
Hoppas inte jag är otydlig…osv…
Du har ju fasiken feber å käkat bybor till frukost så det är ju inte så konstigt att du har magontJag vägar nog inte lita på dig så hårt...jag får följa min magkänsla här
Ja, jag kan inte acceptera att ulv-Octa lät tillfället att hugga mig med röster gå förlorat. He is too slick to do dat, som en okänd rappare skrev. Däremot kan jag lättare se hur ulv-Stradh är både sjuk och lite smygulvigt inaktiv.Basse, säker på SIddrösten? Tänk om Stradh och Octa är ulvarna?
Jag hade väl kunnat hugga dig med röster där också?Ja, jag kan inte acceptera att ulv-Octa lät tillfället att hugga mig med röster gå förlorat. He is too slick to do dat, som en okänd rappare skrev. Däremot kan jag lättare se hur ulv-Stradh är både sjuk och lite smygulvigt inaktiv.
Jo, men du har inte lika tydligt visat på det. Fan vad svårt det här är! Är ni ulvar ihop Stradh och Octa?Jag hade väl kunnat hugga dig med röster där också?
Jag är helt pälsfri. Vanilla AFJo, men du har inte lika tydligt visat på det. Fan vad svårt det här är! Är ni ulvar ihop Stradh och Octa?![]()
Ja, jag kan inte acceptera att ulv-Octa lät tillfället att hugga mig med röster gå förlorat. He is too slick to do dat, som en okänd rappare skrev. Däremot kan jag lättare se hur ulv-Stradh är både sjuk och lite smygulvigt inaktiv.
Om det nu är våran taktik så går det ju inte så jättebra. Jag har inte drivit ett case mot Stradh över huvud taget. Tror du ens på detta själv?Jag tror på Sidd och Octa. Teorin är att de försöker lägga upp för en utröstning av Stradh.
Ulv! Du spelar som om du vet mer än oss andra. Försöker du rädda ulvpolaren Sidd?Ja, jag skulle nog gärna se att Stradh flyttar över till Octa faktiskt.
Om det nu är våran taktik så går det ju inte så jättebra. Jag har inte drivit ett case mot Stradh över huvud taget. Tror du ens på detta själv?
Ulv! Du spelar som om du vet mer än oss andra. Försöker du rädda ulvpolaren Sidd?
Jag tror på sidd...sen blir jag osäker ..octa eller vimes...vimes lan ja lurat oss till hinhåle...blev lite mer skeptisk när han försökte få mig att flytta från sidd till octA...@stradh och @Sidd kan ni ge oss era förslag på ulvduos?
Ulv som kämpar på ser jag...Basse, säker på SIddrösten? Tänk om Stradh och Octa är ulvarna?
Come at me broUlv som kämpar på ser jag...
Vimes du har styrt spelet i mångt och mycket hittills. Nu försöker du lägga skulden på mig. Lägg ner.Octa försökte undvika att ta ställning och låta läktaren avgöra istället. Jag skulle säga att det är typiskt ulvigt. Det är riskabelt att rösta ut en siare med berått mod, men om man kan möjliggöra för byn att göra det åt en är det mumma.
@stradh och @Sidd kan ni ge oss era förslag på ulvduos?