Varulv Vargbruari 2 Ny måne: Runda 2

Basse, säker på SIddrösten? Tänk om Stradh och Octa är ulvarna?
Ja, jag kan inte acceptera att ulv-Octa lät tillfället att hugga mig med röster gå förlorat. He is too slick to do dat, som en okänd rappare skrev. Däremot kan jag lättare se hur ulv-Stradh är både sjuk och lite smygulvigt inaktiv.

Ja, jag kan inte acceptera att ulv-Octa lät tillfället att hugga mig med röster gå förlorat. He is too slick to do dat, som en okänd rappare skrev. Däremot kan jag lättare se hur ulv-Stradh är både sjuk och lite smygulvigt inaktiv.
Jag hade väl kunnat hugga dig med röster där också?

Octa försökte undvika att ta ställning och låta läktaren avgöra istället. Jag skulle säga att det är typiskt ulvigt. Det är riskabelt att rösta ut en siare med berått mod, men om man kan möjliggöra för byn att göra det åt en är det mumma.

Jag tror på Sidd och Octa. Teorin är att de försöker lägga upp för en utröstning av Stradh.
Om det nu är våran taktik så går det ju inte så jättebra. Jag har inte drivit ett case mot Stradh över huvud taget. Tror du ens på detta själv?

Om det nu är våran taktik så går det ju inte så jättebra. Jag har inte drivit ett case mot Stradh över huvud taget. Tror du ens på detta själv?

Ja, men jag tycker ni skött det dåligt. Börjar glida över till att du och Stradh kanske är en bättre kombo

Ulv som kämpar på ser jag...
Come at me bro

Nu har du i en fjantasiljon inlägg kört små ulv-stick mot mig utan att rösta på mig. Nästan som att du tror att det är mer opportunt att gå på Sidd?

Octa försökte undvika att ta ställning och låta läktaren avgöra istället. Jag skulle säga att det är typiskt ulvigt. Det är riskabelt att rösta ut en siare med berått mod, men om man kan möjliggöra för byn att göra det åt en är det mumma.
Vimes du har styrt spelet i mångt och mycket hittills. Nu försöker du lägga skulden på mig. Lägg ner.

Du menar att jag spelar världens snajdigaste ulvspel. Hur går det ihop med att jagh glömde att byta röst direkt efter att jag tog bort min röst på Anthrox. Att inte vara delaktig i det läget riskerade ju min egna livhanke då ni lika gärna skulle kunna rösta på mig.
Cirkeln går inte ihop. Samtidigt menar du att jag som ulv inte skulle ha dödat siar-basse. När jag är ulv är det värsta som finns siare. Jag hade aldrig inte tagit den chansen med öppet mål. Det hade inte varit vidare svårt att rösta ut Basse och hänvisat till att det är jävligt suspekt att med typ en kvart kvar outa siare för att rädda sig själv.

Du försöker bara brunsmeta men det går inte ihop. Snälla rara...

@stradh och @Sidd kan ni ge oss era förslag på ulvduos?
😂SaxofonHerr skojar!

Akta dig så jag inte gör ett chiffer om olika former såsom octagoner och hemska antydningar till stradivariusvampyrer!

Hoppas inte jag är otydlig eller uppfattas som aggressiv, jag försöker inte ”brunsmeta” utan det är bara mina ofiltrerade tankar om livet😇

Back