Varulv Vargbruari 2 Ny måne: Runda 2

@Basenanji
@Vimes

Läste ni den här posten?

- Rösta ut BasseSiare: Var det så nära?
Anth och jag röstade på Basse.
Ulvarna tänkte förstås att vi skulle kliva vidare.
Ulvarna kunde INTE räkna med läktarrösten på Basse.

Alltså var det i deras läge kanske lika bra att kliva på det tåg som fanns.
En bybo mindre och de chansade på att SiarBasse skulle missa sitt mål på röd spelare.

På så sätt slapp de problemet kommande runda med diskussion om vem som röstade ut SiarBasse.

Ni som är bybor får gärna komma med lite respons.

Hoppas inte jag är otydlig eller uppfattas som aggressiv, jag försöker inte ”brunsmeta” utan det är bara mina ofiltrerade tankar om spelet😇

- Rösta ut BasseSiare: Var det så nära?
Anth och jag röstade på Basse.
Ulvarna tänkte förstås att vi skulle kliva vidare.
Ulvarna kunde INTE räkna med läktarrösten på Basse.

SOm jag skrev i slutet av R1 höll jag det för osannolikt att läktarens röst skulle hinna påverkas av Basses claim. Jag tyckte det kändes sannolikt att rösten skulle kunna landa på Basse.

SOm jag skrev i slutet av R1 höll jag det för osannolikt att läktarens röst skulle hinna påverkas av Basses claim. Jag tyckte det kändes sannolikt att rösten skulle kunna landa på Basse.
Tänker du inte att ulvarna sitter och är övertygade om att Anth å Sidd kommer byta från Basse.

Vidare så finns det ju inte en chans alls NOLL nada att några fler skulle kliva på med röst på Basse.
Både Octa och Stratt var med vid deadline och tänkte att byter vi till Basse så riskerar de en tillbakakaka röst från tex dig och Anth som var tydliga med att spoilersnajpa och alltså kommer vara på plats.

De kunde verkligen inte räkna in en röst på Basse från läktaren.
De riskerade att dra på sig redigt med skit nu denna runda om de klivit på Basse sista sekunden.

Hopp…

Dog röstverktyget?
Asså hellre Vimes än mig även fast jag inte tror det är sannolikt.

Röst: @Vimes

Är ni på eller vågar ni inte kliva ur pälsen?

Hoppas inte jag är otydlig eller uppfattas som aggressiv, jag försöker inte ”brunsmeta” utan det är bara mina ofiltrerade tankar om spelet😇

Där kom OS-guldet rätt enkelt i curlingen🥇

Tänkte väl det att ni inte var så intresserade💞
Röst: @Octagonal

@Basenanji Läs mina poster och ändra till Octa👍
Annars kommer jag skylla allt debacle på dig😂

Tackar för lir.

Fjoddes post visar nada om att han skulle vara Siare så det är uteslutet.
Basse är Siare.

Vimes spel och tex posten där han medlar mellan mig å Anth bara måste visa på grön spelare: bara att applådera 👏 ifall denne visar sig vara ulv.

För mig är det solklart att Octa och Stratten är ulvar.

Förlåt byn för att jag inte fick iväg min förberedda spoilerpost och då det vart så uselt med rösten som låg kvar på Basse: helt obegripligt att det inte sjusterades till slut i R1.

Måste bara få tillägga:

Back