Varulv Vargbruari 2 Ny måne: Runda 2

Och: varför röstar du inte på mig då?
Jag tänker högt, ni är tre stycken varav två är onda.

I slutet av R 1 pressar du mig till att rösta ut Fjodor. Om nu jag och Sidd är onda tillsammans, varför skulle jag då rösta på Sidd i R1 precis i slutet och låta läktaren avgöra?

Att vi är onda tillsammans håller inte.

Hade jag varit ond hade jag röstat ut Basse igår. Båda siarna ute direkt.

Om jag var ond skulle jag förstått att Basse talade sanning med sin outning.

Hur får ni ihop att jag är ulv?

Jag tänker högt, ni är tre stycken varav två är onda.

I slutet av R 1 pressar du mig till att rösta ut Fjodor. Om nu jag och Sidd är onda tillsammans, varför skulle jag då rösta på Sidd i R1 precis i slutet och låta läktaren avgöra?

Att vi är onda tillsammans håller inte.

Men alright, Sidd har ulvat sig i tråden här och det har inte du.

Röst: @Sidd

Stressigt idag och tusan om jag inte också känner mig lite darrig och snuvig. Otroligt besviken på läktaren, vad håller ni på med?

Hittar inte mycket i Anthrox poster, väl kämpat A-man! 💪

Octagonal är en riktig rysarulv, men jag stör mig samtidigt på att Stradh är typ helt frånvarande men ändå lägger upp en rejäl blajpost. Att Sidd missar deadline är skumt.

Pressat läge.

@StradhLestat jag har regelbundet ryggskott (lumbago) som lyftare. Viktigt att du rör på dig och minimerar tid i säng/stol. Jag tycker att promenader är bra för att få lite blodcirkulation.

Sedan undrar jag rent allmänt hur du ser på spelet nu? Hur gör vi för att vinna? Är du helt säker på Octa/Sidd?

Jag tänker att det är viktigt att du kommer in och engagerar dig lite, @StradhLestat . Du behöver liksom inte lösa spelet, men om du kan hjälpa oss att se att du är bybo är det mycket värt.

Sidd, här verkar det som att du inte fattar att detta är matchboll för ulvarna. Vadå överleva kommande rundor? Vi måste få det här rätt nu.
Ja vi måste få det här rätt nu👍
Genom att rösta ut de två ulvarna kommande två rundor.
Min tanke där med den posten är att vi byn kommer rösta ut Octa och rundan efter Stratten.
Att om dessa två behöver hitta nåt avgörande på dig Vimes som visar att du är ulv för att övertyga oss andra att inte plocka en ulv i taget.

Ja just det!

@Octagonal och @StradhLestat : om ni vill överleva kommande rundor så får ni hitta nåt jävligt smaskigt på Vimes.
Varför ska det just var på Vimes? Hur har du låst dig så på Vimes?
Jag har inget direkt på Vimes, mer än att jag inte var överens/förstod statregin med hur siarna skulle sia i R1. Den det väl inte blev något av?

@StradhLestat jag har regelbundet ryggskott (lumbago) som lyftare. Viktigt att du rör på dig och minimerar tid i säng/stol. Jag tycker att promenader är bra för att få lite blodcirkulation.

Sedan undrar jag rent allmänt hur du ser på spelet nu? Hur gör vi för att vinna? Är du helt säker på Octa/Sidd?
Försäker stå vid datorn idag..... jobbig kombo med Lumbago och dunderförkylning..,
Jag är inte säker på någon.....samt att jag inte har någon jag är direkt osäker på heller.... JObbigt läge helt enkelt.
Möjligt att jag uppfattar Sidd som "aggresivare" än vanligt? Det kanske är något, men jag vet inte ännu

Men alright, Sidd har ulvat sig i tråden här och det har inte du.

Röst: @Sidd
Helt obegriplig kovändning här nu på hal is nu Vimes?

Jag har ju landat i att du borde vara bybo då du spelat så engagerat med Siarideer, haft full koll på tråden, spoilerförslag osv
Nu måste jag alltså gräva på dig också😵‍💫

Varför detta panikande om att Octa drevas?

Back