Vimes har lagt upp för denna runda fint.
Ulvarna tycks vara nöjda nu vilket syns i rösterna. @Basenanji du har minst en ulv som röstar samma som dig!
Vimes har lagt upp för denna runda fint.
Jag tänker högt, ni är tre stycken varav två är onda.Och: varför röstar du inte på mig då?
Ja just det!
@Octagonal och @StradhLestat : om ni vill överleva kommande rundor så får ni hitta nåt jävligt smaskigt på Vimes.
Jag tänker högt, ni är tre stycken varav två är onda.
I slutet av R 1 pressar du mig till att rösta ut Fjodor. Om nu jag och Sidd är onda tillsammans, varför skulle jag då rösta på Sidd i R1 precis i slutet och låta läktaren avgöra?
Att vi är onda tillsammans håller inte.
Ja vi måste få det här rätt nuSidd, här verkar det som att du inte fattar att detta är matchboll för ulvarna. Vadå överleva kommande rundor? Vi måste få det här rätt nu.
Varför ska det just var på Vimes? Hur har du låst dig så på Vimes?Ja just det!
@Octagonal och @StradhLestat : om ni vill överleva kommande rundor så får ni hitta nåt jävligt smaskigt på Vimes.
Försäker stå vid datorn idag..... jobbig kombo med Lumbago och dunderförkylning..,@StradhLestat jag har regelbundet ryggskott (lumbago) som lyftare. Viktigt att du rör på dig och minimerar tid i säng/stol. Jag tycker att promenader är bra för att få lite blodcirkulation.
Sedan undrar jag rent allmänt hur du ser på spelet nu? Hur gör vi för att vinna? Är du helt säker på Octa/Sidd?
Vad är din starkaste grej på Octa?Min tanke där med den posten är att vi byn kommer rösta ut Octa och rundan efter Stratten.
Helt obegriplig kovändning här nu på hal is nu Vimes?
Där har jag nog ingenting?Vad är din starkaste grej på Octa?