Varulv Vargbruari 2 Ny måne: Runda 2

Rent teoretiskt måste det stå mellan Octagonal/Stradh/Sidd väl? Jag vet ju inte om Vimes är grön egentligen, men det är väl ändå lägre odds?

@Sidd skrev du nån böstext?

Jag tror du är ulv tillsammans med en av Octa och Stradh, Sidd. Att du skulle missat siarupplägget är för dumt. Att du inte vet att ulvarna har matchboll är också osannolikt.

Du lobbar för hårt för att en av Octa och Stradh ska ut. Med tanke på att Stradh antagligen är ett lättare mål att få ihjäl tror jag det är du och Octa. Verkar vara en rimlig strategi att placera dig själv med gröna Basse och gröna Vimes och peka på Octa och Stradh. Stradh är ett typiskt fallback option (precis som Fjodor i R1).

Du och Octa ville rösta ut Basse i förra rundan.

SL, jag låser in Sidd och Octa som mina ulvar.

Jag tror du är ulv tillsammans med en av Octa och Stradh, Sidd. Att du skulle missat siarupplägget är för dumt. Att du inte vet att ulvarna har matchboll är också osannolikt.

Du lobbar för hårt för att en av Octa och Stradh ska ut. Med tanke på att Stradh antagligen är ett lättare mål att få ihjäl tror jag det är du och Octa. Verkar vara en rimlig strategi att placera dig själv med gröna Basse och gröna Vimes och peka på Octa och Stradh. Stradh är ett typiskt fallback option (precis som Fjodor i R1).

Jag har inte tänkt färdigt, men går i liknanfe tankar just nu. Bra skit vimsan!

Rent teoretiskt måste det stå mellan Octagonal/Stradh/Sidd väl? Jag vet ju inte om Vimes är grön egentligen, men det är väl ändå lägre odds?

@Sidd skrev du nån böstext?
Jag hade en förberedd men fick inte iväg den😇

Du kan få den här nu:
Frågan om…

…jag är Siare…

…och vem jag Siat…

…finns i chiffret👍

Hlavsjzbx72)2?/!/kr/&/&/&/&&//&/&irmgöpäcnskicpdpsnsnnakslldlzlxnxnksldöxäöc628:&&:kr/)/!/!/!kr.&.&.&.ldskzllxldodldlkdkxkxkdlsözpxözöldlxlfkdk/)/)6/6/6/6/)/)/)dkdklssllsdppspapskfjsjskdigigpepeöödldnndjkskdöspfpfpöflfldkkfjdjahsyyfpgfööflskjdkflsqgh

Chiffernyckel är…

3+4-5bakåti alfabetet

Vad då inte vet att Ulvarna har matchboll?
Jag redovisade rätt tydligt att det från min synvinkel där jag vet att jag är grön, inte räknar med att Fjodde var Siare och tycker du är grön att det bara är två bus kvar: Octa och Stratten.

Om du nu tycker att jag inte ska så lättvindigt ge mig på Stratten: varför röstar jag då på Octa? Som du då ponerar är min medulv.

Nä, jag förstår att du ska lyfta på alla stenar å det är bra men låt oss då rösta ut den tydliga ulven Octa👍

Ja jag hade fel om Basse och dennes sena Siaroutning. Jag trodde det var en panikulv som chansade och att den riktige Siaren skulle synas bland snajpposterna.

Jag tyckte mig se ett mönster där på dagen av sista dags R1 där både Basse och Octa hoppade på med röst på Anth= 2 ulvar.
Jag följde den gröna Anth med röst på Basse.
Hade Anth röstat på Octa så hade jag gjort det där i slutet av R1 också.

Att du inte följde Anth skrev jag ju om efter deadline (vilket visar att jag hade dålig koll på klockan) och inte var nöjd med.

Vad står det i chiffret? Jag orkar inte krångla med det.
Om du använder den sista dolda chiffer-nyckeln så blir det -2 till att titta på chiffertexten så kan man som sista ord läsa ordet ”fejk” vilket jag alltså då visar att jag inte är nåt annat än vanilj😇

Inte ett bra utfall och jag ser att ulvarna har lagt upp detta bra för sig.

Så två stycken av @Sidd @Vimes och @StradhLestat är alltså ulvar.

Den av er som är bybo måste jag teama upp med. Annars är det finito och 2-0 till ulvarna.

Att ni får mig till den rödaste är obegripligt men två av er är ju ulvar också så inte förvånande att jag redan har tre röster på mig.

Back