Vimes
Byns abstruse sillkung
Vilket betyder att Vimes är grön
Nej
Vilket betyder att Vimes är grön
Ja just det!
Ja just det!
@Octagonal och @StradhLestat : om ni vill överleva kommande rundor så får ni hitta nåt jävligt smaskigt på Vimes.
Jag har inte tänkt färdigt, men går i liknanfe tankar just nu. Bra skit vimsan!Jag tror du är ulv tillsammans med en av Octa och Stradh, Sidd. Att du skulle missat siarupplägget är för dumt. Att du inte vet att ulvarna har matchboll är också osannolikt.
Du lobbar för hårt för att en av Octa och Stradh ska ut. Med tanke på att Stradh antagligen är ett lättare mål att få ihjäl tror jag det är du och Octa. Verkar vara en rimlig strategi att placera dig själv med gröna Basse och gröna Vimes och peka på Octa och Stradh. Stradh är ett typiskt fallback option (precis som Fjodor i R1).
Du och Octa ville rösta ut Basse i förra rundan.
SL, jag låser in Sidd och Octa som mina ulvar.
Jag hade en förberedd men fick inte iväg denRent teoretiskt måste det stå mellan Octagonal/Stradh/Sidd väl? Jag vet ju inte om Vimes är grön egentligen, men det är väl ändå lägre odds?
@Sidd skrev du nån böstext?
Jag tror du är ulv tillsammans med en av Octa och Stradh, Sidd. Att du skulle missat siarupplägget är för dumt. Att du inte vet att ulvarna har matchboll är också osannolikt.
Du lobbar för hårt för att en av Octa och Stradh ska ut. Med tanke på att Stradh antagligen är ett lättare mål att få ihjäl tror jag det är du och Octa. Verkar vara en rimlig strategi att placera dig själv med gröna Basse och gröna Vimes och peka på Octa och Stradh. Stradh är ett typiskt fallback option (precis som Fjodor i R1).
Du och Octa ville rösta ut Basse i förra rundan.
SL, jag låser in Sidd och Octa som mina ulvar.
Om du använder den sista dolda chiffer-nyckeln så blir det -2 till att titta på chiffertexten så kan man som sista ord läsa ordet ”fejk” vilket jag alltså då visar att jag inte är nåt annat än vaniljVad står det i chiffret? Jag orkar inte krångla med det.