Sidd
”Bybo”
Appropå ordet brunsmetningDefinitivt ett ulvtänk här. Om vi i byn bestämmer vem ulvarna får nattmörda så är det något positivt för byn, inte negativt.
Väldigt aggro nu Anth och röst på mig.
Jag lekte med tanken att erbjuda mig själv att bli Siad men jag vet ju att det bara kommer leda till att jag Nattmördas så det är ju från min synvinkel bara värdelöst.
Konstruktivt nu Anth:
- Vem tycker du ska Sias då?
- Hur ska vi tillsammans komma överens om det här i spelråden.
- Ponera att en Siare verkar vara mest önskad av de flesta: ska den outa då och på så sätt avslöja sig?
Försök läsa mig som bybo som lyfter på stenar för att det ska bli bäst för byn
Och släpp bias från förra spelet: du gjorde det bra även fast du hade 2 luriga ulvar emot dig och Sysp aldrig gav sig och BM valde dennes sida vilket vart ödestigert. Förstår din frustration över hur det blev men ta inte ut det på oss nypåstigna rakt av. Det är nystart på tex Octa och Stratt och att Vimes utesluter dig för utröstning efter bara ett par poster kan vi ju alla fundera på vad det betyder.
Om nu alla tycker att det är strålande bra att vi stassar upp vem båda Siarna skall Sia så visst då har vi köttat igenom det och kommit fram till vad som är bäst för byn. Inte mig emot i så fall