@Basenanji är svårläst. Jag har läst denne fel tidigare. Har ställt lite frågor och varit med i snacket utan att få särkilt mycket heat. @Vimes varför röstar du där? Ingen aning. Skulle gärna se att Basse deltog lite mer och röjde. Modigt om Basse är ulv att ge sig på en grön Vimes.
Du var frånvarande första dygnet vilket inte kändes vanlig Anth.
Jag hade 20% av alla poster i R1..
Tycker du alltså att ni bybor inte mest högg på varandra vilket till slut ledde till ulvvinst?
Utöver detta känns tjafset med Sidd konstlat.
Vad snackar du om ens? Jag har sett massor med nackdelar, men fördelarna överväger ju oavsett för om vi hade fått igenom ett dubbelsiande så vinner vi nästa runda liksom. Jag har skrivit massor med poster om hur det "ska genomföras", ärligt talat det är ju bara att alla säger vem de vill sia och sen låter vi siarna bestämma om de vill göra det eller ej. Vad är problemet egentligen?utan att kunna visa hur den ska genomföras rent praktiskt eller vilja se nackdelarna.
Alltså, jag ger upp nu. Jag säger en sak och sen börjar ni prata om något helt annat. Det är ju helt jävla hopplöst.Det är R1 @Anthrox , vill du ha världens bästa röstmotiveringar får du vänta några rundor men jag känner mig rätt så nöjd just nu.
Att dreva och riva upp damm och pressa folk är det bästa vi kan göra av R1. Jag försöker vara saklig.
Att du kör samma som förra spelet mot Sysp köper jag inte.
Du kontraröstar bara. När jag lade min röst visste jag inte att även Basse hoppat på så det argumentet håller inte.
Ingen annan spelare håller med dig om att planen är särkilt genomförbar i praktiken vilket du konsekvent blundar för och nu väljer att fortsätta blunda för.
Ditt case är att jag är ulv bara för att just nu.
Förstår du någon av mina poänger om du vill tänka välvilligt?
Vi har två spelare afk, jag har halva fältets röster på mig och jag är rätt säker på att bara en av dig och Basse är ulv, så det finns en till ulvröst att läggas på mig.Detta ställer ju allt på sin ända. Helt klart.
Varför sån panik med att outa?
Det är trots allt flera timmar kvar på rundan.
Jag vettefan. Finns det något smart vi kan göra i denna situation?
Det logiska i Anthrox spel är ulv som panikar. Finns ingen anledning att outa i detta skede.
Samtidigt vill jag inte rösta ut vår siare. För mig känns det mer naturligt att en ulv i Anthrox sits outar i detta läge än att en bybo-siare i Anthrox sitts hade gjort detsamma.
Men men tills vidare.
Röst: Ingen
Vad tänker ni andra?
Hur fan läser du röstläget där vi har sju spelare med sju olika röster som att du är på väg ut?…fast vänta nu…är jag på väg ut alltså? Hm.
RÖST: @fjodorsenuba
Det här är en svag röst bara för att rädda mig själv. Men kanske en säkerhetsåtgärd för att säkra upp att @fjodorsenuba inte är sjuk och ulv.