Impetigo
Följer gällande marin lagstiftning
What?Va? Nej nej. Jag kommer att rösta som BM 100% oavsett vem hon väljer. Det finns inga scenarion där byborna vinner om de inte röstar som BM.
What?Va? Nej nej. Jag kommer att rösta som BM 100% oavsett vem hon väljer. Det finns inga scenarion där byborna vinner om de inte röstar som BM.
Jajo, det är lite klurigt, kan man säga.(men sysp är ondast)Jag är mindfuckad så klart. A l l a kvarvarande har givit sina argument för att ulvarna skulle kunna vara Sysp+Antrox, Sysp+Impetigo, Sysp+Brynolf, Antrox+Impetigo, Antro+Brynolf, Impetigo+Brynolf, Sysp+FanÅHansMoster och alla argument för varför det i n t e skulle kunna vara dem.
Ja, om han ska kasta dig under bussen så får han nog hugga i snabbt.Tänker du att Impe börjar preppa för nästa runda? Klarspråk nu innan 19, sånt där kryptiskt har vi inte tid med![]()
Du har fortfarande en timme på dig att göra det berömda bybogrävet du lovat mig hela spelet, men konstant förvägrat mig att läsaTack för spel, det här vänder vi inte! Jag sätter mig och tittar på tv med sambon, vi hörs ikväll i eftersnacket![]()
Ja, alltså, jag är ju bybo. Men det vet du väl redan?Jätteironiskt om Anthrox visar sig vara sista bybon och det är hans gräv BM gick på![]()
Nej, det har jag inte haft tid tillDu har fortfarande en timme på dig att göra det berömda bybogrävet du lovat mig hela spelet, men konstant förvägrat mig att läsa![]()
Jag har dig på något bättre än 50-50Ja, alltså, jag är ju bybo. Men det vet du väl redan?
Får ju tjäna poäng till övriga spel i vabruariA man of honor, min själ
Äsch Syspis, varför skulle vi göra det. Du har inte gjort nåt fel, inte va lessen.Då torskar vi, men det är fine. Du och den kvarvarande bybon får idiotförklara mig i eftertråden.