Varulv Vargbruari 1: Runda 2

Jag är mindfuckad så klart. A l l a kvarvarande har givit sina argument för att ulvarna skulle kunna vara Sysp+Antrox, Sysp+Impetigo, Sysp+Brynolf, Antrox+Impetigo, Antro+Brynolf, Impetigo+Brynolf, Sysp+FanÅHansMoster och alla argument för varför det i n t e skulle kunna vara dem.
Jajo, det är lite klurigt, kan man säga.(men sysp är ondast)

Tack för spel, det här vänder vi inte! Jag sätter mig och tittar på tv med sambon, vi hörs ikväll i eftersnacket 😘

Tack för spel, det här vänder vi inte! Jag sätter mig och tittar på tv med sambon, vi hörs ikväll i eftersnacket 😘
Du har fortfarande en timme på dig att göra det berömda bybogrävet du lovat mig hela spelet, men konstant förvägrat mig att läsa 😘

Du har fortfarande en timme på dig att göra det berömda bybogrävet du lovat mig hela spelet, men konstant förvägrat mig att läsa 😘
Nej, det har jag inte haft tid till 😄 Jag läste om dig och tyckte du var mycket grönare. Brynolf och Impetigo duckade rätt mycket i R1 och slipper lindrigt undan även i R2 när det är fokus på mig. Mer än så hittar jag inte.

Det kommer fler spel redan i februari, vi lär väl få vara med i minst två.

Sidonotiser om Impe som fastnade på min genomläsning i R1:
Impe #22 räknar inte med nattmord R1, men räknar med nattmord i R2 - Varför?
Poängterar att vi ligger bra till, men det gör vi ju aldrig? Hur tänkte Impe där.
#36 - Finns det verkligen inget annat att diskutera i det läget? Eller försök att ställa andra mot väggen? Känns som att han
"gav upp" väldigt snabbt där.

Back