Anthrox
Kolludera aldrig acceptans
Det här är ju bara en blajpost med samma substans som ett spammail.Ja, det är nog uteslutet. Vi får nog utgå från att i och med du bekände färg så hann ulvarna snipeflytta til den andra siaren (Stradh) och därmed är ditt siande på mig värdelöst. Tyvärr
Men jag tror att det är bra att du är grönad ändå, vi har fortfarande vinstchans men det är en ganska liten för den kräver att du och den andra bybon litar på mig och att du och jag hittar igen och litar på rätt bybo. Det här behöver hända:
1) Den andra bybon röstar på en av ulvarna. Inte på Sysp eller Big Mama då.
2) Du och jag lyckas se rösten för vad det är (ulvarna kommer att kladda till det för oss genom att göra samma sak) och vi lägger oss på samma person. Då är vi 3-2 och ulvarna kan inte snipa röstningen vilket de kan om vi splittar upp oss. Har vi fel torskar vi där och då. De mördar garanterat dig i natt men i R3 har jagförhoppningsvis lyckats utifrån hur snacket gick hitta den andra ulven och den kvarvarande bybon och vi kan rösta ut ulven 2-1.
Allt det här ger oss en massa scenarion där vi torskar och väldigt få där vi vinner så vår vinstchans är långt under 50% men jag ser det som ända sättet. Så från min plats där jag spelar spelet måste jag få både dig (Big Mama) och den andra bybon att lita på mig och jag och BM måste hitta vem den andra bybon är och lita på den. Trustfalls anyone?
Så, den tredje bybon - vem är du?
Om du är bybo kan du ju hjälpa byn istället för att måla upp katastrofacenarier. Ut och gräv med dig!