Som tur är är varulvsspel som graviditeter (har jag förstått) och man hinner glömma hur jobbigt det är när nån frågar om det kanske är dags igen.Jobbigt för Hägers del bara, eftersom vargbruari från och med ny är tradition som inte får brytas.
Så går det när en visar sig duktig på något!
View attachment 28606
Som vinnare av hela vargbruari ser vi väl @Brynolf och @Impetigo då, om jag inte räknat fel.
Grattis!
Mycket imponerad att ni har pallat. Jag tyckte det var jobb nog att bolla regelmekanik, rösthaveri, deadlines vareviga dag och samtidigt skriva ett extremt sexigt fanfiction-epos på samma gång, men ni har ju varit tvungna att spela varulvsspel när jag höll på med det.
Japp det gick fort och på eget bevåg. Jag kände att det hettade runt mig, av orsaker jag själv inte förstod. Fram till outandet spelade jag som om jag vore bybo, iaf som jag skulle spelat. Mitt outningsförslag ångrade jag till och med i efterhand. Då kag på riktigt såg den som förbstor fördel för byn. Men den sprack i samma sekund Sidd outade väktare som han gjorde.@StradhLestat hade massiv otur med sitt outande eftersom @Anthrox blev motståndare, för om den verkliga siaren var någon som inte gick in med hela ryggen och jobbade skiten ur sig så hade nog inte Stradh åkt den rundan. Anthrox hade också en väldigt lång envägskommunikation med mig i sin PM-tråd om vad allt betydde. Sen var det roligt att se hur den snillrika ulvplanen som låg bakom Stradhs fejkclaim betydde att olika bybor var ulvar eftersom (rätta mig om jag har fel stradh) beslutet att outa gick väldigt fort och mest på feeling.
Ja, friskt vågat! Och ja, det var nog realistiskt att vänta sig att vi skulle hänga Impe först. Och det i kombination med att Anth tittade fram hade kanske varit värt det.Japp det gick fort och på eget bevåg. Jag kände att det hettade runt mig, av orsaker jag själv inte förstod. Fram till outandet spelade jag som om jag vore bybo, iaf som jag skulle spelat. Mitt outningsförslag ångrade jag till och med i efterhand. Då kag på riktigt såg den som förbstor fördel för byn. Men den sprack i samma sekund Sidd outade väktare som han gjorde.
Min outning kom när jag, förutom heaten på mig själv, såg en möjlighet att få med mig 2 bybor i fallet, i röstning, varav en väktare. Hade jag fått byn att ta ut Impe den rundan, grön givetvis, så visst, jag hade visat mig röd. MEN den spelare jag just få var mest sammanlänkad med i byn av "alla" var Basse. Byn hade garanterat röstat ut Basse där, kanske till och med före mig. Han hade setts som falskvältare.
Men alas.. Anthrox som siare med avstångd sining under natten, vaktad av basse blev mitt fall. Total oturs kombo för mig...gah
Doktor Brynolf ordinerar att blåsan påfylles med varulvsspel.Jag är trött och känner mig alldeles tom. Som en blåsa någon stuckit hål på.
Octa är ju @Sidd s grabb? Nog för att den familjen verkar umgås så nära varandra att man blir misstänksam över om allt står rätt till, men att de skulle vara gemensamma föräldrar är väl ändå över gränsen?Hur mår du nu @Big Mama ? Friskare hoppas jag? Lurigt spel må jag säga, läktaren var avgörande där!
Och har jag fattat fel: Octa är din grabb? Som du kollade på GoT med?
Tackar som frågar. Jag är heeeelt slut!Hur mår du nu @Big Mama ? Friskare hoppas jag? Lurigt spel må jag säga, läktaren var avgörande där!
Octa är Sidds grabb, ja.Octa är ju @Sidd s grabb? Nog för att den familjen verkar umgås så nära varandra att man blir misstänksam över om allt står rätt till, men att de skulle vara gemensamma föräldrar är väl ändå över gränsen?
Snart dags för @Basenanji att skapa anmälningstråd för nästa psrti... Februari är snart slutOcta är Sidds grabb, ja.
Jag har inte kunnat prata med min bror nu på en månad pga den här terrorn som man är med i av fri vilja. Vi ska ses imorgon (tror jag) så det var bra att spelet tog slut nu. Jag la mig med flit.![]()
Superbra jobbat Stratten! Jag hade grönat dig.Japp det gick fort och på eget bevåg. Jag kände att det hettade runt mig, av orsaker jag själv inte förstod. Fram till outandet spelade jag som om jag vore bybo, iaf som jag skulle spelat. Mitt outningsförslag ångrade jag till och med i efterhand. Då kag på riktigt såg den som förbstor fördel för byn. Men den sprack i samma sekund Sidd outade väktare som han gjorde.
Min outning kom när jag, förutom heaten på mig själv, såg en möjlighet att få med mig 2 bybor i fallet, i röstning, varav en väktare. Hade jag fått byn att ta ut Impe den rundan, grön givetvis, så visst, jag hade visat mig röd. MEN den spelare jag just få var mest sammanlänkad med i byn av "alla" var Basse. Byn hade garanterat röstat ut Basse där, kanske till och med före mig. Han hade setts som falskvältare.
Men alas.. Anthrox som siare med avstångd sining under natten, vaktad av basse blev mitt fall. Total oturs kombo för mig...gah