Brynolf
Noga utvald snuskhummer
För min del var det uteslutningsmetoden. Om Impe & basse är gröna, och sidd&octa är ulvar/bybor ihop, så måste du & sysp också vara på samma team.hur länkade du ihop BM och Sysp
För min del var det uteslutningsmetoden. Om Impe & basse är gröna, och sidd&octa är ulvar/bybor ihop, så måste du & sysp också vara på samma team.hur länkade du ihop BM och Sysp

Wat!Octa är Sidds grabb, ja.
Varför kunde inte bara Fjodde fått fortsätta leda allsången på läktaren!Hederspris utdelas till hela ulvlaget från @fjodorsenuba som i sin andra post i läktartråden gissar att alla utom ulvarna är ulvar
![]()
förlåt förlåt jag fattar ingentingOcta är ju @Sidd s grabb? Nog för att den familjen verkar umgås så nära varandra att man blir misstänksam över om allt står rätt till, men att de skulle vara gemensamma föräldrar är väl ändå över gränsen?
ANT-BOXXJag förväntar mig också att fluffet till aprilspelet handlar om ifall Antjox eller Antgrox är korrekt stavning.
Se efter i anmälningstråden!Snart dags för @Basenanji att skapa anmälningstråd för nästa psrti... Februari är snart slut![]()
Vi får hjälpas åt att komma ihåg att Impe ska äta upp sin hatt
Jag är en anti-blodhund! Alla jag säger är ulv slipper vara det xDVarför kunde inte bara Fjodde fått fortsätta leda allsången på läktaren!
Impes advokat Sidd kliver fram:Åh, det var nära att vi glömde en sak från läktaren:
Varulv - Vargbruari 4 Knäckande gryning: Runda 2
Nu är han och lajkar inlägg på sida 9. Oklart det här. Haha! Hur kan det vara oklart?!www.rollspel.nu
Får vi bildbevis från Guld-Impe Flinthjärta nu sp vi vet att det är gjort?
@Impetigo
Vimes hade trots sitt hårda arbete inte 100% byns förtroende
Story of my Varulvsspels-life
Hahahahahaha!!!Alltså, en gång i tiden hörrni. Innan massa nya spelare som Impetinento, Seed, Bog Mama, Fjantox, Rectangonal, Högerand och allt vad de heter kom så hade jag fan byn i min hand. Sa jag åt byn att hoppa så hoppade byn. Sa jag åt den att hänga LJSLarsson så gjorde den det. Basse och Brynolf kan intyga. Men numera? Man vevar i sitt eget hörn och har man tur så blir man nattmördad av ulvarna.
Jag lovar Vimsis, nästa gång jag blir ulv ska jag låta bli att nattmörda dig!Man vevar i sitt eget hörn och har man tur så blir man nattmördad av ulvarna.
Och han heter impotentoImpetinento