Nekromanti Varför!! Mina favoritserier överkörda![Rant]

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Re: Du är rena Svensson. [OT]

Din avatar är från Evangelion, rätt? Evangelion är en TV-serie, rätt?
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: Du är rena Svensson. [OT]

/Balderk, som brukar titta på TV när han pluggar på prov

gör inte alla det? :gremwink:
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,205
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Du är rena Svensson. [OT]

Evangelion är en japansk tv-serie, och såvitt jag förstod diskussionen handlade den om vad som går på svensk tv. Eller? Missuppfattade jag något?

- Ymir, som av allt att döma skulle spy på amerikansk tv också, förvisso
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,347
Location
Helsingborg
Re: Du är rena Svensson. [OT]

Så ifall Evangelion gick på svensk tv, skulle du inte kunna se på den då? :gremwink:
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Re: Du är rena Svensson. [OT]

Så ifall Evangelion gick på svensk tv, skulle du inte kunna se på den då?

Det gör den iofs inte... :gremtongue:

/Mogge, förstår inte argumentet, precis
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Frustration !!

Ja, jo jag håller med dig om det där !
Kan inte specificera nån spesiell händels, men ofta tyckar jag att det har blitt lite väl konstiga omflyttningar. & ja, det är frustrerande. Som tur har man ju video ifall man inte skulle hinna se det eller att det skulle gå väldans sent.
 
Joined
25 Jun 2000
Messages
1,243
Location
Stockholm,Svearike, Tellus, Vintergatan
Jupp.. i know how you feel brother. Jag blev t.ex. måttligt irriterad över hur dom hade mage att ställa in Band of brothers i torsdags. Men just den gången hade jag tur eftersom en viss efterlängtad box damp ner i min brevlåda dagen efter. Så jag slipper vänta en (två?) vecka/-or på att se nästa avsnitt. Men jag har haft mindre tur andra gånger med andra serier.
 

Gabri L

Warrior
Joined
7 Jun 2001
Messages
384
Location
Sättra, Sverige
Re: Du är rena Svensson. [OT]

Håller med om 24. Jag lånade hela på dvd, och satt en hel helg och kollade.... Upptäckte att det inte var bra för hjärtat. Maken till utdragen spänning har jag aldrig varit med om!
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Du är rena Svensson. [OT]

Plugga är för mesar... I alla fall på gymnasienivå och lägre... Jag kan knappt plugga på prov, avskyr det och pluggar därför framför TV:n utan att få något gjort. Ibland spelar jag även rollspel osv. Men som sagt, det löser sig ändå. Jag kanske har det lätt för mig eller nått, men ändå...

/Balderk, som misstänker att man måste plugga en hel del på tentorna på universitetet. :gremfrown:
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Men Columbo är ju tråkig

"För att inte tala om förutsägbar, luggsliten och lika orginell som en gammal vante. Man får ju til och med se redan ifrån början vem som är den verklige mördaren! Horribelt!"

Nej nu jeflar! Hela poängen är att man ska se mordet och mördaren ju! Det är ju hela fikonsylten! Och Columbo är som en igel, som biter sig fast och sedan terrar den skyldige tills han gör bort sig. Mys!
Men detta är ju OT!


Storuggla, biskvi
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,186
Location
Borås, Sverige
[OT] Pluggande

Massa off topic... =^_^=

/Balderk, som misstänker att man måste plugga en hel del på tentorna på universitetet.
Yupp, man behöver plugga en hel del för tentor på högskolor och universitet. Pluggar man inte tillräckligt så får man göra omtentor.. :gremcrazy: (Har en tenta där jag enligt tradition borde ha haft frack på mig på omtentan... :gremfrown: )

Nåväl nu skall jag återgå till svarande på frågor om urtråkig bok av Hemingway... :gremmad:

/Ulfgeir
 
Joined
16 May 2000
Messages
355
Location
Stockholm
That 70:s show

Coolaste rollspels-inslaget någonsin i ett TV-program måste ju ändå vara när Alice Cooper sitter och spelar D&D i "Thar 70:s show"

Willie
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Re: That 70:s show

Jag har svårt att tänka mig att något på TV slår när Gary Gygax är med i Futurama (tror det är sista avsnittet i säsong 4).
"Hi! I'm Gary Gygax, and I'm (slår tärningar) pleased to meet you!"
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: That 70:s show

tycker hela det avsnittet var riktigt skönt... måste skaffa mig boxarna till dvd annars...
 
Top