Bara för att förtydliga var mitt huvud är nånstans just nu:
Jag vet inte om ulven är Vimes, Impe eller Fjodor. Det finns inte mycket som jag hittar i postningen (känns inte som ulven gjort bort sig), alltså är röstningen i R1 och möjligen R3 bästa vi har, och där väger R1 tyngre för där var Basse utsatt och i R3 var det dels bara en ulv inblandad och lugnare resultat för ulvarna när Sidd slutligen åkte grön.
Jag tycker röstningen i R1 pekade mest på Vimes och Sidd. Jag tror fortfarande vi har bäst chans att lösa det med infon hur röstningen gick till där så vi får väl ta en vända till där och kika på scenarion där Fjodor eller Impe är ulvar (by all means, kolla på mig också men det blir nog ett rätt krystat sådant att jag ska starta och sen ligga kvar på Basse). Det kan säkert finnas ytterligare grönfärg om vi postgranskar, men antagligen svårt att hitta något rödande.
Men återigen - varför väntar vi inte med röstningen till R5? Vad förlorar vi på det? Vi kan ju inte veta färg på Vimes, så då är det väl vettigare att inkludera honom i poolen så rösten inte råkar stå mellan tre bybor?