Varulv Varbruari 3 Månförmörkelse: Runda 4

Jag har nog varit tydlig med att jag tror Impetigo är bybo på grund av att du/Fjodor lagt upp det så.
Alltså jag började ju rundan med att säga att vi inte skulle rösta alls. Det sa jag redan i förra rundan också. Nu får du ändå ge dig.

@Vimes Vi kommer ju inte kunna hindra dig från att rösta så då gör vi väl helt enkelt så att enbart du röstar nu. Träffar du ulv vinner vi. Om du inte prickar ulv röstar vi ut dig. Sen är det slut, oavsett om du är ulv eller ej.

Byn kan tokförlora på att flera personer röstar i den här rundan för då vet vi inte vem som är ulven så det bör vi inte göra.

Har du nån vinstchans på ovanstående scenario eller är det kört hur du än gör?

Jag är påväg hem och ska köra bil hem så lär inte hinna posta mer

Vimes jag tror du vill byn väl. Rösta ut mig, jag har inte gjort nått annat än försökt hjälpa byn.

Det som grönar dig är ju att du fortfarande försöker spela på. Hade du varit ulv hade du ju lagt ner eftersom du redan förlorat.

Heja byn! Vi vinner tillsammans.

@Vimes Vi kommer ju inte kunna hindra dig från att rösta så då gör vi väl helt enkelt så att enbart du röstar nu. Träffar du ulv vinner vi. Om du inte prickar ulv röstar vi ut dig. Sen är det slut, oavsett om du är ulv eller ej.

Byn kan tokförlora på att flera personer röstar i den här rundan för då vet vi inte vem som är ulven så det bör vi inte göra.

Har du nån vinstchans på ovanstående scenario eller är det kört hur du än gör?

Gotcha

Röst: @Sysp

Gotcha

Röst: @Sysp
Ditt val, jag kan inte hindra dig 😊

Då är det du och jag som åker ut. Är du bybo så är det torsk för byn.

Motivering till mig istället för Fjodde? Du tycker jag är rödare pga?

Impe har vi redan fattat hur du resonerar runt.

Ditt val, jag kan inte hindra dig 😊

Då är det du och jag som åker ut. Är du bybo så är det torsk för byn.

Motivering till mig istället för Fjodde? Du tycker jag är rödare pga?

Impe har vi redan fattat hur du resonerar runt.

1) du jobbar hårt med narrativet att jag garanterar röstas ut nästa runda

2) du försa dig om Impetigo i uppstarten

Du kan ju fortfarande få med dig någon av Impe/Fjodor för att rösta ut den andre, Sysp.

Back