Varulv Vampyrernas maskerad - R1

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Jag har redan sagt att Anthrox borde sias. Att vimes borde sias i det här läget är väl allmän bybovisdom. De här tre är i alla fall mina rödaste just nu.
Jag hoppas evinnerligt att jag blir siad och att jag har fel om Impe, för annars sitter vi i en rejäl uppförsbacke när vi nu röstar ut vår siare.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Ett försök till distansering följt av en backning när för många hängde på? Tycker inte att @Vimes backar upp vändningarna här heller, bortsett från "det är kul när det är jämnt".
Håller med. Den där VImes alltså. Typisk suspekt typ.

Alltså jag håller med, det är rätt taffligt. Men ja, för mig är det fan ganska hugget som stucket vem av Xyas och Impetigo som röstas ut, och jag tror vi kommer ha mer att jobba med nästa runda på grund av röstflyttarna som varit, och jag är rätt övertygad om att jag inte kommer röstas ut. Så jag kan bjuda på lite hoppigt och hafsigt spel.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Fjodde har nu 16 minuter på sig för att inte vara automatmisstänkt då fort siarsitchen är löst.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Jag har aldrig påstått att BSK inte är farlig. Impe hänvisar till det här inlägget:

Alla kan liksom läsa vad jag skriver där, så jag fattar inte vad Impe sysslar med eller menar. Annat än att försöka brunsmeta mig förstås, men det är ju en smula transparent.
Jag har nu försökt läst den posten:

I din långa post om dina svar till Impe argumenterar du väl hela tiden MOT att samla alla blodpoäng på en spelare skulle VARA nåt FARLIGT.
Du påstår ju i svaren att BSK INTE är farligt.

Precis som Impetigo påstår enligt dig.
Du skriver nu ”Jag har aldrig påstått att BSK inte är farlig.”
Du har visst påstått att det.

@Anthrox ?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Jag tror alltså inte på skojbråk mellan Impen och anth, bara två vassa spelare med stora egon som bråkar som vanligt
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Impetigo får avgöra själv. Är han bybo litar jag på att han gör ett vettigt siarval, är han ulv, så ja... vem bryr sig.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Jag har nu försökt läst den posten:

I din långa post om dina svar till Impe argumenterar du väl hela tiden MOT att samla alla blodpoäng på en spelare skulle VARA nåt FARLIGT.
Du påstår ju i svaren att BSK INTE är farligt.

Precis som Impetigo påstår enligt dig.
Du skriver nu ”Jag har aldrig påstått att BSK inte är farlig.”
Du har visst påstått att det.

@Anthrox ?
Vart då? :ROFLMAO: Jag har ju för bövelen inte skrivit en enda gång att BSK inte skulle vara farligt?
I första stycket skriver jag att situationen där en spelare får många BP inte existerar i vanligt spel (vi hade ju givetvis spridit it poängen om vi spelat vanligt) och att folk har samlat upp en orimlig noja kring att en spelare skulle bli en "gödgris" för ulvarna. Det hade ju inte ens med BSK att göra.

I andra stycket påtalar jag att BSK inte är den enda strategin vi kunde ha, inte att BSK på något sätt skulle vara ofarlig.

I fjärde stycket påtalade jag att BSK inte hade fått stå ensam, utan alltid hade resulterat i ett motclaim. Ingenting om att BSK skulle vara ofarlig.

I femte stycket påtalade jag att det fanns anledning att avvakta. Ingenting om att BSK är ofarlig.
 
Top