Nekromanti Valvular in SPACE!

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Jag flyger förövrigt hem ifrån scotland imorgon så förvänta er inga inlägg fören typ vid sex tiden
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
.113;n91912 said:
Jo, misstänkte det, men hur funkar det är det så att när det bara är ena gruppen kvar, då säger du till och man vinner? Eller fortsätter man dräpa folk tills det tar slut :p
Byn vinner om alla ulvarna är döda. Ulvarna vinner när byn är död.
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Lukas;n91915 said:
Om det fortfarande går så kan nog jag tänka mig vara med.

Känner att det finns så många nya spelare att jag på nytt måste bevisa varför jag ett tag var känd som forumets sämsta ulv
Anse dig med i spelet, skriver en roll för dig nu!
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Får man be någon vänlig moderator att göra sitt bästa för att dölja varulvsspelsforumet från listan över senaste inlägg? Har en känsla av att vi övriga forumiter inte kommer se något annat än varulvar de närmsta veckorna annars. Det vore den vänligaste gärning jag varit med om sedan i torsdags och säkerligen värd en glass eller två.
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
kloptok;n91937 said:
Får man be någon vänlig moderator att göra sitt bästa för att dölja varulvsspelsforumet från listan över senaste inlägg? Har en känsla av att vi övriga forumiter inte kommer se något annat än varulvar de närmsta veckorna annars. Det vore den vänligaste gärning jag varit med om sedan i torsdags och säkerligen värd en glass eller två.
Det kan fixas!
 
Top