Nekromanti Valvular in SPACE!

Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Vimes;n90870 said:
Innebär det här att lagd röst ligger - har du skrivit ditt röstinlägg så får du inte byta röst innan deadline - till skillnad från standardWRNUregler där man får ändra hur många gånger som helst innan deadline? Det är inte en dum förändring tycker jag (och sjukt mycket lättare att räkna röster, både för spelarna och SL. Blir svårare att göra tunga drev, men det kan vi nog lösa.
Ja det innebär att lagd röst ligger, ingen ändring. Ni kan kommer runt det hur ni vill men när man röstar så ska det vara endast Röst: *namn* I en post. Vill ni hålla på med nomineringar eller rösta i en post där ni skriver annat så kommer det inte räknas. Endast en post som följer reglerna kommer att räknas vid deadlinen.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Hopp, en fågel viskade i min e-postlåda att det vankas spel.
Finns det plats kvar så är jag gärna med!
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Är det förresten såhär också, som det verkar i vissa beskrivningar av sånt här spel då, att man får en liten roll också? T.ex. läkare. Förutom att vissa uppenbarligen fått veta redan att de är varulvar då så klart. :p
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Du skickar PM om vem som är "varulv" då antar jag? Hur många, förutom Vimes, blir det? :p
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,199
Location
Malmö
Shit, jag har helt missat skrivandet i den här tråden. Start imorgon? Nice! Gogogogoggogogogogoo!!!!
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jo, misstänkte det, men hur funkar det är det så att när det bara är ena gruppen kvar, då säger du till och man vinner? Eller fortsätter man dräpa folk tills det tar slut :p
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Om det fortfarande går så kan nog jag tänka mig vara med.

Känner att det finns så många nya spelare att jag på nytt måste bevisa varför jag ett tag var känd som forumets sämsta ulv
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Du erkänner alltså att du är ulv innan spelet ens startat??

Forumets sämsta ulv indeed.
 
Top