Vad ska jag göra med piruett.se?

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,934
I tonåren var jag den enda i min spelgrupp som köpte produkter till Mutant 2089 och verkligen brann för spelet. De övriga i spelgruppen lät mig spelleda något äventyr lite pliktskyldigt ibland och hela svenska rollspels-internet (i och för sig inte så jättestort i början på 2000-talet) verkade tycka att 2089 var ett hån mot gamla Mutant och Mutant UA som minsann var ”riktiga” Mutant. Blev därför sjukt glad ca. tio år sedan när @krank i kommentarerna till Piruetts inlägg försvarade spelet. Då var jag inte helt ensam om att gilla det ändå 🙂
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,483
Location
Stockholm
Både blot och bearblog gick bort för att det var så långsam support. Fattar att det är så, då det är typ enpersonsprojekt, men det blir lite för långsam takt för mig att behöva vänta 1 vecka på svar.
Kan meddela att även företaget där jag har min domän registrerad har pisslångsam support. En veckas svarstid. Websupport.se. Would not recommend.

Så om någon kan tipsa om en bra domänhanterare så är jag öppen för förslag. Behöver mest bra DNS-funktionalitet och namnservrar och sånt i dagsläget.
 
Top