Vad ser du fram emot just nu?

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,958
Jag ser mest fram emot när nästa nummer av Fenix kommer ut nästa vecka. Där kommer mitt äventyr Blodig asfalt att finnas. Det var ett äventyr som var väldigt kämpigt att skriva så det ska bli kul att äntligen få se det i tryck 🙂
 

Professor T

The Fun Guy From Yuggoth
Joined
25 Sep 2023
Messages
382
Location
Stockholm
Jag ser mest fram emot när nästa nummer av Fenix kommer ut nästa vecka. Där kommer mitt äventyr Blodig asfalt att finnas. Det var ett äventyr som var väldigt kämpigt att skriva så det ska bli kul att äntligen få se det i tryck 🙂
Vad lustigt, jag ser också fram emot Fenix - då jag har en grej till DoD med där. :D
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,958
Inte en enorm grej, men förhoppningsvis något som kan uppskattas och ett blygsamt första försök. Tror jag ger mig på ett större projekt nästa gång...
Mindre projekt kan ju också vara spännande 🙂 Får man fråga vad det är för något, ett mindre äventyr, en setting, en varelse eller något annat?
 

Professor T

The Fun Guy From Yuggoth
Joined
25 Sep 2023
Messages
382
Location
Stockholm
Får man fråga vad det är för något, ett mindre äventyr, en setting, en varelse eller något annat?
Mitt take på Råttfolk (eftersom det saknades i Monsterboken) - med en liten lore-krok (för möjlig framtida utveckling), slumpmöte och äventyrsfrö + en färdig karaktär. Landar på 3 sidor.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,958
Mitt take på Råttfolk (eftersom det saknades i Monsterboken) - med en liten lore-krok (för möjlig framtida utveckling), slumpmöte och äventyrsfrö + en färdig karaktär. Landar på 3 sidor.
Spännande! Ska bli kul att läsa!!
 
Top