Nekromanti Vad Recca bad mig posta åt henne

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
Kraetyz said:
Dnalor said:
Kraetyz said:
Lu-kaazh said:
Jag tycker wrnu borde ta lärdomar av kulter, vi måste göra det svårare för människor att lämna oss.
Ingen lämnar wrnu på riktigt.

Det är Dnalor bevis på.
Say what? :gremconfused:
Jag menade Dimfrost, förstås. Håll tyst.
Haha, det var länge sen jag blev förväxlad med Dimfrost. Brings me back :gremsmile:
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Det känns fan inte bra när en forumit lämnar forumet och personen i fråga känt en växande oro och ängslan när den loggat in här. Usch.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Radioaktiv said:
Det känns fan inte bra när en forumit lämnar forumet och personen i fråga känt en växande oro och ängslan när den loggat in här. Usch.
Verkligen. Att Recca väljer att lämna forumet är tråkigt, men samtidigt kan vi ju omöjligen begära att någon hänger här för vår skull trots egna obehagskänslor.

Jag hoppas att Recca kan hitta tillbaka till vad det nu var som var kul med forumet i början.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
Radioaktiv said:
Det känns fan inte bra när en forumit lämnar forumet och personen i fråga känt en växande oro och ängslan när den loggat in här. Usch.
Kanske bör vi ha en utredning och se vad det var som gav henne ängslan?
jag menar om det var så att vi har satt stämningen på ett sådant sätt att den skapar ängslan oss folk så är det problem.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,972
Location
Ludvika
Jag tycker inte vi ska hålla på att rota i andra forumiters angelägenheter. Om Recca vill berätta några detaljer för oss så kommer jag självfallet göra vad jag kan för att ändra stämmningen. Vill hon inte så tycker jag inte att vi ska snoka.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Rymdhamster said:
Jag tycker inte vi ska hålla på att rota i andra forumiters angelägenheter. Om Recca vill berätta några detaljer för oss så kommer jag självfallet göra vad jag kan för att ändra stämmningen. Vill hon inte så tycker jag inte att vi ska snoka.
Instämmer till fullo.
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Lu-kaazh said:
Radioaktiv said:
Det känns fan inte bra när en forumit lämnar forumet och personen i fråga känt en växande oro och ängslan när den loggat in här. Usch.
Kanske bör vi ha en utredning och se vad det var som gav henne ängslan?
jag menar om det var så att vi har satt stämningen på ett sådant sätt att den skapar ängslan oss folk så är det problem.
För att säga det klumpigt. Om det ska ske en utredning så bör moderatorer eller redaktionen göra det. Och om det ska göras en så ska det inte vara för att forumiter vill veta varför en person mår som den mår. Om Recca vill berätta så kan hon göra det om/när hon kommer tillbaka. Så jag utan någon som helst makt utan endast som en forumt tycker att folks ska släppa det här nu. Spekulationen är farligt att hålla på med.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
Lu-kaazh said:
Radioaktiv said:
Det känns fan inte bra när en forumit lämnar forumet och personen i fråga känt en växande oro och ängslan när den loggat in här. Usch.
Kanske bör vi ha en utredning och se vad det var som gav henne ängslan?
jag menar om det var så att vi har satt stämningen på ett sådant sätt att den skapar ängslan oss folk så är det problem.
Jag tror att jag måste förtydliggöra mig själv efter som ingen verkar fatta vad jag menar.
Jag tycker inte vi skall fråga ut Recca, jag tycker att hon fattat ett beslut att lämna forumet. Däremot så vill jag se en utredning av oss som finns här, "Finns det någon aspekt av forumet som ger dig ångest"
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Det blev en kort semester.

Jag är tillbaks nu. Tack för alla trevliga påhejningar och gulliga inlägg i tråden.

Jag är fortfarande lite tagen. Vill inte gå in på varför jag lämnade forumet. Det är överspelat nu.

Tack också moderatorkåren som hade tålamod med mitt utspel och lät mig komma tillbaks trots att det inte tillhör kutym att hålla på och avstänga och "oavstänga" folk stup i kvarten.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,615
Location
Rissne
Välkommen tillbaks! Forumet kändes ödsligt och tråkigt när du var borta.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Oj vilken trevlig nyhet man loggar in till. :gremsmile:
Välkommen tillbaka :heart: :gremlaugh:
 
Top