Nekromanti Vad Recca bad mig posta åt henne

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
"Hej kära forum och alla forumiter.

Jag har bestämt mig för att låta mitt konto stängas av med omedelbar verkan på obestämd tid.
Tycker att det inte är mer än rätt att jag meddelar detta så ni inte bara undrar sen vart jag tagit vägen när ni drar igång nästa forumrollspel.

Orkar inte skriva i varje tråd om detta. Litar på att det löser sig av sig självt.

Det här forumet har varit my little piece of life som jag kunnat gå till väldigt många gånger när jag känt mig nere. Men på sista tiden har jag bara känt en växande klump av oro och ängslan varje gång jag loggat in här. Så ska det ju inte kännas, så det här är ett beslut jag fattar för min egen skull för att ge mig lite peace of mind.

Kramar och sånt.
/Becka"
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,581
Location
Rissne
WHAT

I don't even

Jävligt trist att hon försvinner, även om det såklart är hennes val.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,816
Tror tyvärr mitt lilla spel har en del att göra med det här. Väldigt tråkigt då det givetvis inte var min tanke när jag startade ett forumrollspel
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Väldigt synd, Recca har varit en av de mest prominenta forumiterna för att göra forumet mysigt sen jag kom tillbaka. Jag förstår att man kan behöva gå, jag gjorde det ju själv, jag kommer hoppas på en återvändo även om det givetvis är upp till Recca.

/Zorbeltuss
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Det var tråkiga nyheter :gremfrown:
Tycker det är synd att du försvinner från forumet men respekterar ditt beslut och jag hoppas att du i framtiden återvänder. Jag hoppas dock att vi kommer träffas igen men oavsett vad så önskar jag dig lycka till vart än livet för dig.
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Nä! Det var inte roligt, jag uppskattade hennes inlägg, särskilt de om WOD, och hennes närvaro här.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Anchorman, Cissi och Kraetyz, vänd det inte mot er själva nu.

Eftersom vi människor naturligtvis vill att alla situationer ska lösas på bästa sätt så finns det en reflex att kritisera sig själv när något går fel, för att liksom hitta vad som gick fel, och det är den självkritiska skuldreflexen ni tar till nu. Men tro mig: Även om ni varit delaktiga i något som blivit påfrestande för Recca så är det hon som själv fattat det beslutet.

Och jag tycker det är ett bra beslut.

Recca, om och när du läser detta, så tycker jag att det är bra att du kan ta hand om dig själv, och sätta ditt mående i första rummet. Det är fan respekt från mig.

Relationer brukar hålla för stormar och saker kommer ordna sig. Och ifall vi nu vill att saker ska gå annorlunda till nu eller i framtiden så kan vi prata om hur vi känner, vad som känts jobbigt och hur vi vill ha det mellan varandra när Recca väl är tillbaka och temperaturen har sjunkit lite.

På återseende, Recca. Ta hand om dig och ta den tid du behöver!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Blev rätt överrumplad här, och då är jag ändå med i spelet där det hänt något... men nevermind.

Vill ge Arvidos ett +1 för rådet till övriga forumiter att inte skuldbelägga sig själva för mycket. Det hjälper ingen.

Och till Recca om hon läser det här:
Mental kram! Ignorera forumet en stund, så länge som behövs, och fokusera på saker som gör dig glad. Så hoppas jag verkligen vi syns i framtiden!

Du är i gott sällskap i kategorin "lämna forumet men återvänder efter ett tag".
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Jättesynd att Recca försvinner.
Jättestark av henne att fatta beslutet.
Hoppas vi får se henne igen.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
Ja, alla kan behöva en paus ibland! Hoppas bara att den inte blir långvarig.

Du är varmt välkommen tillbaka när du känner för det, Recca!

*kramar*
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rrApKz0nqXM"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/rrApKz0nqXM" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

/Radioaktiv, ledsen var ordet.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,752
Location
Göteborg
Det var jätteroligt att lira med Recca hos Cissi i helgen, så trist överraskning att logga in och se det här, men jag hoppas att vi kan träffas och spela rollspel tillsammans nå'n mer gång på nå't konvent.
 
Top