Nekromanti Vad gör ni om kvällarna?

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Så rörigt det kan bli

Titta här, nu är jag ju helt förvirrad, stryk ska ni ha. Tänk bara på att jag plöjer vrålrutan på morgnarna och ser senaste nattsnacket (som jag nu snackat bort och inte kan dubbelkolla). Fick dock för mig att Yasse utnämnde dessa till Arvidos användare. Yeah whatever, tycker fortfarande folk kan hålla sig till en användare.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,415
Nej, nej Arvidos alla användare är...

*trumvirvel*

Arvidos
Rättiath
Skyclad_Girl
Yassilus
Rising
Dimfrost
Troberg
Feuflux
och säkert många fler...
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,415
Angående Off-Topic

så är det här ot men rolig och bra OT.....

Mycket möjligt... Men som några stycken redan påpekat var den här tråden OT redan från början. Dessutom var Dnalors efter-forumet-upplevelse bäst.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,415
Anti-klonkrigaren Dante, såklart! [ant]

Inte användaren Klon då... Hmm...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Okey..

Tjaa, det var ju åxå en fråga ställa...
Tror nog inte att jag ha sett en tråd med såpass många svar på det här forumet nån gång..
Annars så brukar jag hänga här, speal rollsepl eller göra nåt helt annat om kvällarna...
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Okej, lite kan jag väl hjälpa er.

Jag förslår att du tar en titt på Skyclad_Girls och Harmonias bakgrunder.. Skyclad_Girl, Harmonia och hennes inlägg. Goda Arvidosvetare kanske känner igen den "dramatiska korrektheten" i "Kristal" :gremwink:

Ifall min ton i tråden ändrades den här gången så är det för att vi har en ny teknik för att avslöja dubbla användare numera.. :gremwink:
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,862
Location
Stockholm
You spin me round, round, baby, right round …

Arvidos, Harmonia, Morgoth, Rättiath, Skyclad_Girl … aahrgle!

Vem är vem? Var bor jag? Varför? Hur?

Yr i mössan är jag hur som helst.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Rena rama karusellen...

...för er andra kan jag berätta att det blev riktigt förvirrande för mig, eftersom Harmonia och Skyclad_girl helt plötsligt började flörta med mig igår natt, och även om jag förvisso fattade att det var Mogz och Arv som låg bakom, så lyckades de lura mig helt fett i frågan om vem av dem som var vem.
De illbattingarna.

Men det var en rolig natt. Nästa gång skall jag inte banga när någon frågar om jag kan komma över till IRC.

/Rising
"< Mogge > Nä, Rising står nog under "low-lives" i telefonkatalogen."
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
Jag såg bara att alla de mer erfarna och respekterade forumiterna gjorde så och trodde att det var så man skulle göra på det här forumet.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,893
Rumpor skall sparkas

Japp, jag håller med. Jag tycker att det är idiotiskt med alla dessa fejkanvändare. Och ärligt talat, är det verkligen någon som tycker att det är kul? På riktigt?

Själv tycker jag bara att det är förvirrande och jobbigt. Dessutom är det fegt, oärligt och barnsligt.

Till er som har flera profiler; sluta! snälla?

/Vulf
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Jag såg bara att alla de mer erfarna och respekterade forumiterna gjorde så och trodde att det var så man skulle göra på det här forumet.

Nope. :gremgrin:
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,197
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Tråden låses

Allvarligt talat...den här tråden är bitvis riktigt trevlig, men det är sånt här jag har IRC till. I bästa fall kan trådens grundtanke anses halvt acceptabel på www.rollspel.nu-forumet, men OT-mängderna har svallat över alla breddar och urartat i rent substanslöst flumm, vilket också flera av trådens skribenter anmärkt på. Ändå fortsätter tråden att leva. Faktum kvarstår - sådant här hör inte hemma på detta forum, och därför låser jag tråden nu, och förpassar den till forumhistorien där den hör hemma. Det gör ont att vara admin ibland...

- Ymir, med hänglåset i högsta hugg
 
Top