((nej, jag hade bara inte dubbelkollat den faktiska speltextenDet var tänkt som ett angrepp på dig som person, jag tänkte nämligen att det skulle reta gallfeber på dig och på grund av detta ljög jag. Planen lyckades felfritt.
((nej, jag hade bara inte dubbelkollat den faktiska speltextenDet var tänkt som ett angrepp på dig som person, jag tänkte nämligen att det skulle reta gallfeber på dig och på grund av detta ljög jag. Planen lyckades felfritt.
Ack om jag trodde sig, jag hade gärna levt så fritt i folks huvuden att de medvetet ville reta gallfeber på mig.Det var tänkt som ett angrepp på dig som person, jag tänkte nämligen att det skulle reta gallfeber på dig och på grund av detta ljög jag. Planen lyckades felfritt.
Avslutar vi en kampanj kör vi ibland någon kortare scen om (eller bara berättar) vad som händer våra rollpersoner efter kampanjen är slut för att verkligen avrunda. Oftast är de ganska enkla:Lite off-topic, men hur använder ni post credit-scener?
Det är inte så Internet/samtiden jobbar.Men alltså, ingen har faktakollat detta.
Såhär brukar vi också göra det. Gillar det verkligen som avrundning.Avslutar vi en kampanj kör vi ibland någon kortare scen om (eller bara berättar) vad som händer våra rollpersoner efter kampanjen är slut för att verkligen avrunda. Oftast är de ganska enkla:
”Min Rollperson använder pengarna från stöten till att köpa en lägenhet på Mallorca och drar sig tillbaka. Han dör några år senare i en drunkningsolycka!”
Detsamma, mitt svar var onödigt surt!!! FörlåtAck om jag trodde sig, jag hade gärna levt så fritt i folks huvuden att de medvetet ville reta gallfeber på mig.
Jag inser att jag förmodligen lät betydligt mer kritiskt emot dig än jag menade, så jag ber om ursäkt.
Jag mest tyckte det var lite roligt att du verkade ha kommit ihåg fel när du lät så säker.
Jag uppskattar din närvaro på forumet och vill egenkligen inte sprida någon dålig stämning.