Henke;n347665 said:
Paketet inehåller 1 15 sidors pdf med en spökhiatoria (mer om den senare), en massa screenshots på olila trådar samt ett självmordsbrev och slutligen en pdf med varningstext att du inte skall spela detta om du är neurotiskt lagd, paranoid, schizofren eller sängvätare.
Spökhistorien går ut på att det finns ett monster med 3m muskelkropp och ett ruttet hjorthuvud som kan ändra form till vem och vad som hellst och som nu tänker döda dig, för att seven days!
End sättet att inte bli uppäten är att du måste gå runt och tro på spöket, annars tar han dig.
Spelet går ut på att du skall gå runt och låtsas se hjortmannen, förklädd till katter, lyktstolpar, gamla tanter, din flickvänn etc.
Spelar du med fler personer skall ni sitta och jaga upp varandra med era observationer, den som sist ledsnar och slutar skriva blir inte uppäten och vinner spelet.
Inte min grej, men gillar du anden i glaset och tycker det är läskigt att säga biggie smalls tre gånger framför en spegel så kan du kanske få ut nåt av det, jag vill ha mina pengar tillbaka.