Björn Wärmedal
Björning Wheel
Föreslå! Motivera! 

Björn Wärmedal said:Föreslå! Motivera!![]()
krank said:Björn Wärmedal said:Föreslå! Motivera!![]()
Svavelvinter. Stor, tjock, vacker bok som man kan tänka sig låta ligga framme så att även icke rollspelsintresserade ser den.
//Krank, som visserligen inte äger boken själv...
God45 said:Annars exalted 3d edition![]()
wilper said:Egentligen vill jag säga The Daughters of Verona eftersom det är ett fantastiskt trevligt spel som man kan spela med släkt och vänner i mellandagarna. Men det är tryckt i alldeles för liten upplaga för att kunna kvalificera sig som årets julklapp. Får jag sålt två eller tre ex till är det slutsålt.
Svavelvinter är väl annars den grej som jag tycker är bästa kandidat som årets rollspelsjulklapp. Frågan är väl dock hur lätt det är att köpa den idag. Jag har för mig att jag sett någon tråd om att även de hade sålt slut på första tryckningen. Men andra tryckningen kanske är klar redan eller kommer i tid för julhandeln.
Svavelvinter är dels en fin bok, som några redan nämnt. Men det är också en rejäl bok, den kommer att ta ett tag att läsa genom, men sedan har man material till det kommande årets spelande. Fina bilder i boken gör även att den kan bli en fin konversationsöppnare i efterdyningarna av paketöppnande och julmat.
Svavelvinter. Stor, tjock, vacker bok som man kan tänka sig låta ligga framme så att även icke rollspelsintresserade ser den.
Andy said:Drakar & Demoner Trudvang Jubileumsutgåva, stor, fin och alldeles underbar.
Storuggla said:"Drakar & Demoner Trudvang Jubileumsutgåva, stor, fin och alldeles underbar."
Hoppas det. Ska bli kul när de faktiskt kommer.
Storuggla, riotkorrning