Dag 10
Det blev ingen psykpub, tema svartvitt. Jag hade ju fixat en basker och allt! Men när min cyniska vän, som eggade mig till att faktiskt dricka lite förra gången, avblåste så kändes det inte lika kul längre, så jag stannade hemma. Lite dumt. Anledningen att jag kände mig tvungen att gå dit var väl för att jag skulle knyta
nya kontakter?! Jag antar att hon var anledningen till att jag kände att det var
kul.
Nu sitter jag hemma och känner mig dräggig. Vaknade just efter en lur på några timmar. Att det var en ganska slapp dag gör ju sitt också.
Jag har en lista igen. Kan jag få gjort något av det här ikväll så behöver jag inte känna mig så dräggig längre:
<ul type="square">
[*]Biljett till Stockholm
[*]Biljett till Amsterdam
[*]Ge pengar till SOS barnbyar inför pappas födelsedag (För sent nu?)
[*]Leta upp finkläder
[*]Installera Linux Ubuntu (Varför bootar den inte från CD:n?!)
[*]Förbered datorn så jag kan byta med mamma
[*]Skriv klart spelguiden till Berättelser från Staden
[*]Styr upp en räkning från Lovefilm, innan de skickar Intrum Justitia på mig igen. Fan, jag hatar det här! Jag har betalat förseningsavgift plus indrivningsavgift ett antal gånger och ändå sett typ två filmer på två månader för att jag haft så lite tid! Måste avsluta det så fort jag fått Leon-DVD:n och sett directors commentaries.
[/list]
En sak har jag gjort idag! Gått på en
fotoutställning jag ville se. Det är knappt så man hinner odla skägg.
Det fick bli svartvitt hemma istället. Jag är nästan Ika-fin!
Kan en kvinna vara vacker i skägg?
Nu när en mushonas ägg har befruktats av en annan mushonas ägg kommer vi alla att vara shemales om 200 år. Skägg optional.