[Utmaning] Ettbladsscenarion #3!

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,362

jorgen_odalen

Veteran
Joined
16 Oct 2022
Messages
1
Min dotter satte Barkhäxan i händerna på mig i eftermiddags. Jag snubblade strax efter detta över denna utmaning, blev inspirerad och skrev ihop bifogat scenario. Kul grej!

Edit: Rättade ett litet korrfel och lade till en bakgrundsbild i version 2. Hoppas det är ok.
 

Attachments

Last edited:

pellejones

Warrior
Joined
8 Aug 2000
Messages
359
Location
Sverige, Uppsala

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,255
Denna ligger i en post ovanför från skaparen också. Var det en annan som kom med mail, bara så vi inte missar någon.
Nej, det är exakt samma. Jag stryker mitt inlägg. Jag skyller på att jag inte vaknat än.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,448
Location
Helsingborg
Hade två idéer på temat "uppföljare" - en där en äventyrare följer sin faders fotspår för att undersöka hur den försvann och en annan om kloner. Fast jag vet inte; orkar inte skriva äventyr längre, trots att de bara är två sidor långa.
 

pellejones

Warrior
Joined
8 Aug 2000
Messages
359
Location
Sverige, Uppsala
Hade två idéer på temat "uppföljare" - en där en äventyrare följer sin faders fotspår för att undersöka hur den försvann och en annan om kloner. Fast jag vet inte; orkar inte skriva äventyr längre, trots att de bara är två sidor långa.
Skicka idéen så försöker jag peta ihop det :)
 

Faravid

Veteran
Joined
6 Sep 2022
Messages
31
Många fina bidrag!
Jag inser att jag borde klämt in några illustrationer! Det känns som att jag kanske missar lite extrapoäng där...
 
Top