Just nu är jag lite handlingsförlamad/överväldigad av det här spelet. Det ÄR kul
@Vimes men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig an spelet. Så för att ni ska kunna läsa mig, det här är några lösa tankar. Ta dem för vad de är.
@Big Mama s idé om att det är ett ”alla mot alla-spel” är lurigt. I min hjärna läser hon spelet utifrån sin fraktions perspektiv och då är det lätt att utgå från att alla andra tillhör små scumfraktioner.
@Sidd är påfrestande med sitt ”din lilla sussis”. Ja, jag har information jag inte vill dela, fair enough? Du får stå ut med okunskapen. Dreva i stället!
@fjodorsenuba är däremot mycket skum: bredbent hotar han folk på marknadsplatsen. Alla förstår väl att byn vinner på att ingen bybo dör i onödan? Även om någon får loot?
Jag tycker att vi borde diskutera varför Vimes skapar ett spel med
majoritetsvinst i röstningar. Varför är det så viktigt? Antagligen för att vi har många, mindre scumfraktioner.
Vimes hade aldrig skapat ett spel där vi bybor hade kunnat identifiera ulvar bara genom dåliga yrkesoutningar.
Stackars
@Yenniz 
Välkommen till ett helt crazy hörn av internet.
Jag får ok vibbar av
@StradhLestat och hoppas vid gud att
@Hägerstrand är bybo.
Tempelklippan är en safe spot för prästen, slösa inga nattmord på mig. Utsikten är stärkande!
Tycker att alla nog kan stå kvar där de är om man inte vet att det är farligt av någon anledning.