fjodorsenuba
Krigarpoet
Mina top 3 på skummis listan är Anthrox, lågflygar sysp och latMamman!
Gissningsvis för att spelledaren sagt det...Eftersom Octa var först ut och vi förutsätter att han ljuger (for the sake of argument), hur fick han ens för sig att de valbara yrkena fanns bland olika DoD-yrken, tänker du?
Folk gör väl vad de vill som vanlig.Står du fast vid att ingen bör gå till Marknadsplasen ikväll, eller var det bara brus för att "skapa konfliktytor"?
Vanligt Jävla VarulvsSpel, dvs vi drevar folk, röstar på folk och analyserar vilka som försöker hålla varandra om ryggen och sånt.Vad är VJVS? Vill jag verkligen sova?
Det är alltså hur man brukar spela i vanliga varulvsspel, utan en massa konstiga krusiduller. Alltså att försöka hitta scumtecken genom hur folk beter sig och röstar.Vad är VJVS? Vill jag verkligen sova?
Alltså, antog du att hela diskussionen om att yrkena skulle komma från DoD bara uppstått i ett vakuum, eller vad?Eftersom Octa var först ut och vi förutsätter att han ljuger (for the sake of argument), hur fick han ens för sig att de valbara yrkena fanns bland olika DoD-yrken, tänker du?
Hm, ja trist. En röst till behövs.Obs, @fjodorsenuba har just nu för få röster för att bli utröstad med supermajoritetsreglerna.
Jag har hållit landet i rullning hela dagen medan ni andra suttit med benen på skrivbordet och spelat varulvsspel!latMamman!
Jag antog ingenting, jag bara noterade att alla tycktes ha dod-yrken.Alltså, antog du att hela diskussionen om att yrkena skulle komma från DoD bara uppstått i ett vakuum, eller vad?
Nu är jag part i målet, men jag tycker det verkar lite virrigt om ifall jag blir anklagad för att ha ett yrke från fel bok eller att jag hittat på mitt yrke.Det här är också en bra poäng. Varför ha med paladin som yrke istället för krigare? Det låter jättepåhittat.
Varför ha med krigarmunk istället för vanlig munk, eller krigare?
Äsch, korta rundor och alla kan karate. Det kommer bli en massakerDetta kommer nog bli ett evighetsspel![]()