Varulv [UTKANTE 3] - R2

Alltså deklarera mål som inte är Yenniz låter ju också stendumt när jag tänker efter. Jag kan ju inte bonka nån som då garanterat flyttar på sig?

Och Yenniz är ju inte nödvändigtvis överst på min skummislista, Lönnmördare till trots.

Menar du att ”lönnmördaren” är god?
Eller är det bara en feg krigare?
Har du rätt så kan ju @Yenniz vara med å bilda en legendarisk trio här nu🗡️🗡️🗡️
Har ingen aning, men lännmördaren är inte automatiskt ulv eller dtf tänker jag. Och att Yenniz antagligen inte har ljugit om vilken roll hon har.

Jag har lite ont om tid att spela nu på tidiga kvällen men vill understryka hur viktigt det är att vi får till en utröstning.

Alla som inte tagit ställning till artificiell deadline behöver göra det. Sannolikt har vi flera scum som förhalar detta så vi har inte råd med bybor som missar att ta ställning pga nonchalans.

Jag har lite ont om tid att spela nu på tidiga kvällen men vill understryka hur viktigt det är att vi får till en utröstning.

Alla som inte tagit ställning till artificiell deadline behöver göra det. Sannolikt har vi flera scum som förhalar detta så vi har inte råd med bybor som missar att ta ställning pga nonchalans.
Jag är för AD för röstning och mot konsensusmål för anfall (målet kommer flytta på sig oavsett om det är by eller scum).

Vad mycket bättre det verkar gå för alla andra att komma in på forumet. Varje gång jag haft en paus har det bara stått och snurrat.

Har vi konsensus på AD 19.00? Jag kunde inte se någon som invände mot det, så jag utgår från att det gäller.

Har vi fått ja/nej-bekräftande på vilka som drömt och inte drömt? Vad jag kan se väntar vi svar från @Sidd @Big Mama @StradhLestat @Impetigo och @fjodorsenuba .

Väldigt knasig röstspridning just nu, med tanke på att vi borde ha 3 tydliga huvudkandidater. Jag får också skärpa mig. Om det är en ulv som fått feeling och riskat sin egen nacke för att få mörda så borde det vara Sidd.

Röst: @Sidd

Vilka har outat drömmar? Är det bara jag och Basse som har samma?

Jag gissar att vi är på samma lag då. Kan det vara som Big mama tidigt föreslog att det är många smålag?

Det geografiska läget just nu ser väl rätt bra ut. Två på varje, utom på tempelklippan. Där ger Basse +2 försvar, så kan bli svårt att mörda där ändå. Och om nån vill mörda på de tre andra platserna borde man lätt åka fast.

Vad mycket bättre det verkar gå för alla andra att komma in på forumet. Varje gång jag haft en paus har det bara stått och snurrat.

Har vi konsensus på AD 19.00? Jag kunde inte se någon som invände mot det, så jag utgår från att det gäller.

Har vi fått ja/nej-bekräftande på vilka som drömt och inte drömt? Vad jag kan se väntar vi svar från @Sidd @Big Mama @StradhLestat @Impetigo och @fjodorsenuba .

Väldigt knasig röstspridning just nu, med tanke på att vi borde ha 3 tydliga huvudkandidater. Jag får också skärpa mig. Om det är en ulv som fått feeling och riskat sin egen nacke för att få mörda så borde det vara Sidd.

Röst: @Sidd
Jag har inte haft nån dröm.
Hade sagt det i så fall.
Det är väl mer troligt att Brynolf stuckit ner Anth å dragit vidare!
Skärpning nu @Impetigo
Buset har ju samlats på Tempelklippan för att gemensamt ge sig på nån stackars bybo.
Och mkt tyder på att Brynolf begett sig dit av den anledningen.

.
Vilka har outat drömmar? Är det bara jag och Basse som har samma?

Jag gissar att vi är på samma lag då. Kan det vara som Big mama tidigt föreslog att det är många smålag?
Du har identisk dröm med Basse? Om det är många smålag är du i så fall inte med i samma lag som mig.

Du drömmer att du sitter framför ett middagsbord med en festmåltid uppdukad framför dig. Du frossar trots att andra står svältande och ser på.

Röst: @Octagonal

De här drömmarna är ju bara fluff. Men mycket underligt att Octa och Basse har samma.

Jag kanske flyttar på mig till okänd plats. Vill inte bli murrdad. Gissar att många har tagit sig till Tempelklippan av just den anledningen. Tänker inte avslöja vart jag går, eller om jag står kvar.

Back