Klokt tänkt. Utveckla gärna resonemanget att folk är på tenpelklippan just nu av den anledningen?Jag kanske flyttar på mig till okänd plats. Vill inte bli murrdad. Gissar att många har tagit sig till Tempelklippan av just den anledningen. Tänker inte avslöja vart jag går, eller om jag står kvar.
De här drömmarna är ju bara fluff. Men mycket underligt att Octa och Basse har samma.
Jag har ganska öppet föreslagit att juag är någon sorts väktare. Med mina +2 i Försvar kan jag ju skydda folk på Tempelklippan.Klokt tänkt. Utveckla gärna resonemanget att folk är på tenpelklippan just nu av den anledningen?
Gjorde du det redan i R1? Jag har… vaga minnen av R1Jag har ganska öppet föreslagit att juag är någon sorts väktare. Med mina +2 i Försvar kan jag ju skydda folk på Tempelklippan.
Ja...det hasr jag redan skrivit.@StradhLestat och @Hägerstrand har ni drömt? Och vad drömde ni isåfall?
Näej, jag tänker inte bonka dig, tror det vore en urdålig idé. Och du ska absolut inte berätta vem du bonkar pre-bonk. Post-bonk är helt ok.Det är ju en ganska övergripande risk också att jag mördas rätt snabbt med min tydliga intention att bonka och inte försvara/skydda, men den här rundan bör det ju bara vara Yenniz som kan mörda mig skymningen och deklarerar jag inte målet innan vet ni inte var jag ska gå och bonka heller.
Nä, men vore det inte ganska dumt att som ulv ljuga ihop att han hade samma dröm?Och jag tror inte för fem öre att Octagonal skulle ha samma dröm som Basenanji när alla andra haft andra drömmar.
Det har väl hänt (i tomteverkstan och Hitta Jesus om jag minns rätt?), men BRUKAR det hända? Nej!(Förresten, brukar det hända i era varulvsspel att man inte vet vilken fraktion man är med i?)
Det finns inga incitament för mig att ljuga.Nä, men vore det inte ganska dumt att som ulv ljuga ihop att han hade samma dröm?
Nej, inte med tanke på att han kom ut med sin "dröm" rätt tidigt. Nummer tre av fem var det väl?Nä, men vore det inte ganska dumt att som ulv ljuga ihop att han hade samma dröm?
Han kom efter Basse, det är det som spelar roll.Nej, inte med tanke på att han kom ut med sin "dröm" rätt tidigt. Nummer tre av fem var det väl?
Men du har ju redan röstar på honom?Jag är inte alls tänd på att ni röstar på mig! Kan ni förklara varför? För att jag mördade Anth? Kolla här:
*Hur högt Attackvärde tror ni en LÄRD MAN har egentligen? Jag kan avslöja att jag har ETT (1) i attack. Hur fasen skulle jag kunna ha kål på en krallig världshusvärld?
*Sidd är Paladin och har rimligen jättehögt Bonk.
*Sidd hade två chanser att mörda (kväll och natt). Jag hade bara en (kväll).
Allsång med Brynolf! Kom igen allihopa nu:
Ja, jag leder bara en allsång här. Kom igen nu katten, det svänger ju!Men du har ju redan röstar på honom?![]()