Jag blev inspirerad av Sidd och Sysps bilder! Behövde ju visa mitt yrke också.Oj gud vad du ser ut Yenniz
Har ingen aning, men lännmördaren är inte automatiskt ulv eller dtf tänker jag. Och att Yenniz antagligen inte har ljugit om vilken roll hon har.Menar du att ”lönnmördaren” är god?
Eller är det bara en feg krigare?
Har du rätt så kan ju @Yenniz vara med å bilda en legendarisk trio här nu![]()
Jag är för AD för röstning och mot konsensusmål för anfall (målet kommer flytta på sig oavsett om det är by eller scum).Jag har lite ont om tid att spela nu på tidiga kvällen men vill understryka hur viktigt det är att vi får till en utröstning.
Alla som inte tagit ställning till artificiell deadline behöver göra det. Sannolikt har vi flera scum som förhalar detta så vi har inte råd med bybor som missar att ta ställning pga nonchalans.
Är det bara jag vill ha röstlänk?
Jag har inte haft nån dröm.Vad mycket bättre det verkar gå för alla andra att komma in på forumet. Varje gång jag haft en paus har det bara stått och snurrat.
Har vi konsensus på AD 19.00? Jag kunde inte se någon som invände mot det, så jag utgår från att det gäller.
Har vi fått ja/nej-bekräftande på vilka som drömt och inte drömt? Vad jag kan se väntar vi svar från @Sidd @Big Mama @StradhLestat @Impetigo och @fjodorsenuba .
Väldigt knasig röstspridning just nu, med tanke på att vi borde ha 3 tydliga huvudkandidater. Jag får också skärpa mig. Om det är en ulv som fått feeling och riskat sin egen nacke för att få mörda så borde det vara Sidd.
Röst: @Sidd
Du har identisk dröm med Basse? Om det är många smålag är du i så fall inte med i samma lag som mig.Vilka har outat drömmar? Är det bara jag och Basse som har samma?
Jag gissar att vi är på samma lag då. Kan det vara som Big mama tidigt föreslog att det är många smålag?
Alla har inte uttalat sig, men jag tycker allt att vi har en majoritet för Artificiell Deadline. Säger jag utan att ha räknat på saken.Har vi konsensus på AD 19.00?